11 روش جالب که باعث می شود شما بهتر و راحت تر به ارضای جنسی برسید

ارضای-جنسی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از زوج‌ها تجربه می‌کنند نرسیدن به نقطه ارضای جنسی یا همان ارگاسم است. این در حالی است که با برخی از روش‌ها می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

دکتر علی شیخ‌الاسلامی، سکس‌تراپ و مدیرعامل موسسه خانواده سلامت بنیان- یکی از سوالاتی که زیاد از من پرسیده  می‌شود این است که چه کارهایی می‌تواند باعث شود زوج‌ها به ارضای جنسی بهتری برسند. در این مطلب، 11 راهکار را معرفی کرده‌ایم که به تسهیل این موضوع کمک می‌کنند.

1. قبل از هر چيز بايد توجه داشته باشيد كه محيط و فضا و اتاقي كه در آن استراحت مي كنيد بايد فضاي آرام و امنی باشد. چون چنین فضایی، زمینه مناسبی را برای رابطه جنسی ایجاد می‌کند. اگر محیط آرامش روانی داشته باشد باعث می‌شود زوجین برای تمام شدن کار عجله نکنند و ارضای جنسی بهتری داشته باشند.

2. اضطراب باعث از دست دادن کنترل می‌شود و وضعیت روانی را به هم می‌ریزد که این موضوع برای سکس مانند سم است. پس بهتر است اگر دچار اضطراب هستید، با شناسایی علت مشکل، قبل از رابطه جنسی اضطراب خود را برطرف کنید.

جنسی3 - 11 روش جالب که باعث می شود شما بهتر و راحت تر به ارضای جنسی برسید

3. یکی از کارهایی که باعث ارضای جنسی بهتر می‌شود این است که پیش از رابطه جنسی، مرد حتما با مالش نقاط حساس بدن زن او را تحریک کند و سر شوق بیاورد. این کار باید تا زمانی ادامه داشته باشد که زن به آمادگی کافی برای سکس برسد. دلیل این مساله هم این است که زن برای رسیدن به ارگاسم مدت زمان بیشتری نیاز دارد. این در حالی است که مردان زودتر تحریک شده و به اوج لذت جنسی می‌رسند. برای همین، مرد باید با ایجاد آمادگی در زن، زمان رسیدن به زمان ارگاسم همدیگر را نزدیک‌تر کند. برای رسیدن به این منظور گاهی لازم است مقدمات رابطه جنسی حدود 15 دقیقه طول بکشد.

4. زن قبل از برقراری سکس، به مدت 15 دقیقه آلت تناسلی مرد را ماساژ دهد.

5. مرد یا زن نباید در هنگام رابطه جنسی به مشکل زودانزالی فکر کنند.

6. بهتر است برای ارضای جنسی بهتر، مرد موقع سکس به امور غیر جنسی فکر کند یا به فعالیتی مثل آدامس جویدن مشغول شود.

جنسی2 - 11 روش جالب که باعث می شود شما بهتر و راحت تر به ارضای جنسی برسید

7. در هنگام سکس مرد در زیر قرار بگیرد و زن روی او باشد تا مرد دیرتر به ارضای جنسی برسد و زمان ارگاسم او با زن نزدیک شود.

8. مرد به هنگام ادرار كردن، 2 تا 3 بار و حتی بیشتر از آن، ادرار خود را قطع و وصل کند. این کار می‌تواند به رفع مشکل زودانزالی کمک کند.

9. کسانی که می‌خواهند ارضای جنسی بهتری داشته باشند باید از تغذیه مناسبی بهره بگیرند و از خوردن برخی از موادغذایی مانند ماست، ترشی و همچنین، موادغذایی تحریک‌کننده کننده غرایز جنسی خودداری کنند.

10. ورزش منظم و تقویت عضلات بدن یکی از کارهایی است که به داشتن سکس و ارگاسم بهتر کمک می‌کند.

11. یکی دیگر از کارهایی که به ارضای جنسی بهتر کمک می‌کند این است که زن از مرد بخواهد مراحل جنسی را آهسته‌تر پیش ببرد. زن همچنین، می‌تواند با دخالت مستقیم و گرفتن کنترل اوضاع در دست، روند سکس را به نفع خود آرام‌تر کند. جالب است بدانید که اکثر مردها این حالت را بیشتر دوست دارند و جذابیت بیشتری برای آنها خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *