اگر می خواهید شرایط زندگیتان را تغییر دهید فیلم ” در جستجوی خوشبختی ” را ببینید

جستجوی خوشبختی - اگر می خواهید شرایط زندگیتان را تغییر دهید فیلم " در جستجوی خوشبختی " را ببینید

فیلم “در جستجوی خوشبختی” که براساس زندگی کریس گاردنر نوشته شده سخت ترین و بحرانی ترین دوران زندگی او را به تصویر کشیده است. زمانی که به هر دری می زد بسته بود و حتی همسرش هم به دلیل شرایط سخت مالی او را رها کرد.

 

به گزارش موسسه خانواده سلامت بنیان، شاید شما هم مثل خیلی از آدم های دیگر در سراسر جهان در دوره هایی از زندگیتان فقر و بی پولی را تجربه کرده باشید اما کمتر کسی هست که مثل کریس گاردنر به دلیل نداشتن خانه و زندگی مجبور شده باشد شبی را به همراه پسرش در دستشویی عمومی بخوابد و شب های زیاد دیگری را به دنبال جای خواب در موسسه های خیریه باشد.

شاید با خواندن جملات بالا به این فکر می کنید که کریس گاردنر یک معتاد یا الکلی بی خانمان است و می توان او را باری بر دوش جامعه دانست. اما اگر چنین فکری دارید سخت در اشتباهید چرا که او در حال حاضر یکی از میلیاردرهای مهم آمریکایی است. مرد سیاهپوستی که رنگ پوست و خانواده پر مشکل و فقیر و پدر معتاد و خلافکارش باعث نشده او هم تبدیل به یک ناهنجاری اجتماعی شود و الان یکی از موفق ترین مردان آمریکاست.

فیلم ” در جستجوی خوشبختی ” که براساس زندگی کریس گاردنر نوشته شده سخت ترین و بحرانی ترین دوران زندگی او را به تصویر کشیده است. زمانی که به هر دری می زد بسته بود و حتی همسرش هم به دلیل شرایط سخت مالی او را رها کرد. اما او با روحیه مثبت و استقامت و تلاش توانست خودش را از منجلاب یک زندگی فقیرانه و پر تنش بیرون بکشد.

این فیلم به کارگردانی گابریل موچینو و با بازی درخشان ویل اسمیت در سال 2006 روی پرده سینماها رفت و ویل اسمیت برای بازی در این فیلم نامزد کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

درست است که با دیدن در جستجوی خوشبختی غم عمیقی را به همراه شخصیت اصلی داستان تجربه می کنید و حتی شاید با او اشک بریزید اما اگر نگاه عمیقی داشته باشید و درصدد تغییر شرایط موجود در زندگی خود باشید این فیلم می تواند برای شما بسیار الهام بخش و راهگشا باشد.

دیالوگ برگزیده فیلم در جستجوی خوشبختی:

«یه معده گرسنه، یه کیف پول خالی و یه قلب شکسته بهترین درس های زندگی رو بهت میدن».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *