کتاب “آدم های سمی” را بخوانید تا مدیریت رابطه با این آدم ها را یاد بگیرید

های سمی - کتاب "آدم های سمی" را بخوانید تا مدیریت رابطه با این آدم ها را یاد بگیرید

دکتر لیلیان گلاس پس از سال ها تراپی و شنیدن تجارب مراجعانش درباره آدم های سمی و تأثیرات آنها روی این مراجعان و دوستان و خودش، به معرفی آدم های سمی، دسته بندی آنها و نحوه رفتار با این افراد پرداخته است.

 

به گزارش موسسه خانواده سلامت بنیان، یکی از کتاب های خوبی که می تواند در بهبود و کنترل روابط اجتماعی کتاب موثری باشد و جلوی بسیاری از اشتباهات و مشکلات ما را بگیرد کتاب “آدم های سمی” اثر لیلیان گلاس است. در عنوان این کتاب آمده است: “چگونه نقش افراد سمی را در زندگیتان شناسایی و خنثی کنید. “

آدم های سمی را نهضت صالحیان و مینا فتحی ترجمه کرده اند و انتشارات رسا آن را در 376 صفحه به چاپ رسانده است.

دکتر گلاس پس از سال ها تراپی و شنیدن تجارب مراجعانش درباره آدم های سمی و تأثیرات آنها روی این مراجعان و دوستان و خودش، به معرفی آدم های سمی، دسته بندی آنها و نحوه رفتار با این افراد پرداخته است. 

این کتاب به دو بخش کلی تقسیم می شود. در بخش اول نویسنده با شما درباره این موضوع صحبت می کند که آدم های سمی چه کسانی هستند و آنها را به 30 نوع متفاوت دسته بندی می کند. در واقع مطالعه این بخش به شما کمک می کند آدم های سمی را تشخیص دهید و آنها را شناسایی کنید.

در بخش دوم کتاب، 10 تکنیک به شما آموزش داده می شود که از طریق به کارگیری این تکنیک ها می توانید به شکلی موثر با افراد سمی مقابله کنید و به عبارت دیگر، ارتباط خودتان را با آنها تحت کنترل قرار دهید. شما بعد از مطالعه این کتاب این آگاهی را پیدا می کنید که بتوانید افراد سمی را شناسایی، رابطه خودتان را با این افراد بهتر کنید یا حتی برای همیشه این آدم ها را از دایره معاشران خود کنار بگذارید. قطعا این کار تأثیر بسیار زیادی در حس و حال شما نسبت به خودتان و زندگی خواهد داشت و باعث بهبود کیفیت زندگی شما خواهد شد.

برخی از جملات الهام بخش کتاب:

  • اگر احساس خوبی ندارید با انسان های سمی در ارتباط هستید.
  • اگر دوست ندارید به محل کار و شرکت و اداره خودتان با علاقه و اشتیاق بروید انسان های سمی در محیط شما وجود دارد .
  • اگر بیماری های روحی و روانی دارید، مدام سر درد هستید، نگران هستید، مظطرب هستید و افکار مسموم را در ذهن خود پرورش می دهید با افراد مسموم در ارتباط هستید. راه مقابله با آنها را یاد بگیرید تا آرامش را به خود هدیه بدهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *