وقتی زمان مطابق عادت جلو نمی رود

Destiny2

شخصیت فیلم طبق روال هر روز در زمان مشخصی بیدار شده و پس از پوشیدن لباس هایش به سمت آشپزخانه رفته و صبحانه ای برای خود آماده میکند و سپس برای خروج از خانه آماده میشود و سر ثانیه مورد نظر خانه را ترک میکند ولی اتفاقی عجیب می افتد.

به گزارش موسسه خانواده سلامت بنیان، انیمیشن کوتاه فرانسوی destiny روایت داستانی جالب و هیجان انگیز در مورد زمان است.

در سکانسی از انیمیشن کوتاهمان به راهروی خانه می رسیم که کاملا داستان را به رخ بیننده می کشد راهرویی پر از ساعت های گوناگون که اهمیت و شاید وسواس بیش از حد شخصیت را نسبت به زمان نشان می دهد.

شخصیت فیلم طبق روال هر روز در زمان مشخصی بیدار شده و پس از پوشیدن لباس هایش به سمت آشپزخانه رفته و صبحانه ای برای خود آماده میکند و سپس برای خروج از خانه آماده میشود و سر ثانیه مورد نظر خانه را ترک میکند ولی اتفاقی عجیب می افتد ساعت جیبی او خراب شده و کار نمیکند همین موضوع باعث عدم توجه به ماشین عبوری شده و تصادف.

در سکانس بعدی شخصیت ناگهان از خواب پریده و گویی همه چیز رویایی ترسناک بوده است. او با خیال اینکه همه چیز کابوس بوده بلند شده و ناگهان با خودش رو به رو میشود که به سمت راهرو درحال حرکت است. داستان از اینجا جذاب میشود و شخصیت داستان تلاش های بسیاری برای متوقف کردن خود میکند تا از حوادث جلوگیری کند ولی هر بار شکست خورده و همه چیز از نو شروع میشود. صدا افزایش داشته حرکات دوربین زیاد میشود ریتم فیلم افزایش یافته و همه و همه دست به دست هم داده تا ما را در هرج و مرج و هیجان غوطه ور کند.

در نهایت سکانس پایانی بعد از شکستن ساعت و به نوعی غلبه بر زمان که همه چیزش شده بود اتفاق می افتد. در اینجا به پیام نویسندگان برای بینندگان درباره اهمیت نحوه برخورد با زمان و درک اهمیت لذت بردن از چیزهای ساده در زندگی می رسیم.

یک نظر

  • مهراد گفت:

    خیلی قشنگ بود

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *