نگاهی به فیلم زنان کوچک 2019 و آرزوهای بزرگی که این زنان دارند

زنان کوچک

زنان کوچک 2019 تحسین منتقدان را برانگیخت و در جشنواره‌های مختلف مانند اسکار و گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه در رشته‌های مختلف شد.

موسسه خانواده سلامت بنیان- شما هم احتمالا در دوران کودکی سریال کارتونی «زنان کوچک» را دیده‌اید و عصرهای کودکی‌تان را پای داستان‌های 4 خواهر خانواده مارچ گذرانده‌اید.

در سال 2019 فیلم این سریال کارتونی نیز ساخته شد. فیلمی به کارگردانی گرتا گرویگ که بازیگران سرشناسی مانند اما واتسون و مریل استریپ نیز در آن ایفای نقش می‌کنند.

زنان کوچک 2019 تحسین منتقدان را برانگیخت و در جشنواره‌های مختلف مانند اسکار و گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه در رشته‌های مختلف شد. بنیاد فیلم آمریکا نیز این فیلم را به‌عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2019 معرفی کرد. بسیاری از منتقدان نیز این فیلم را بهترین اقتباس ساخته شده از رمان زنان کوچک نوشته لوییزا می الکات می‌دانند.

خواهران مارچ شخصیت‌های متفاوتی دارند. جو، نویسنده‌ای پر شر و شور است که دوست دارد با کار و تلاش تبدیل به آدمی موفق شود و بتواند به اداره زندگی خانواده‌اش در غیاب پدری که در جبهه جنگ است، کمک کند. مگ نیز به‌عنوان دختر اول خانواده، شخصیتی آرام و متین دارد و دلش می‌خواهد زودتر ازدواج کند. بث نیز دختر احساساتی و مریض احوالی که پیانو می‌نوازد و سعی دارد چیزی را از خانواده‌اش مخفی کند. دختر آخر خانواده، ایمی است، دختری که عاشق هنر است و نقاشی می‌کند و شور و انرژی زیادی برای زندگی دارد.

تک تک این شخصیت‌ها با محدودیت‌هایی که جامعه آن زمان برای دختران جوان و نوجوان داشت دست به گریبان هستند. با این حال، موضوع مشترکی که در تمام آنها علی‌رغم ویژگی‌های متفاوت دیده می‌شود، این است که به دنبال استقلال و البته، کسب پول برای رسیدن به این پول هستند. حال، یکی از آنها سعی می‌کند روی پای خودش بایستد و این پول را خودش به دست بیاورد اما دیگری نقش ازدواج با یک مرد ثروتمند را در رسیدن به پول و استقلال، موثرتر می‌داند.

مطلب مرتبط: 

در حال و هوای عشق و روایت عشقی که مخفی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *