آنچه در کارگاه تربیت جنسی کودک گذشت

Banner 1 600x849 - آنچه در کارگاه تربیت جنسی کودک گذشت

کارگاه تربیت جنسی کودک هفته گذشته با تدریس دکتر علی شیخ الاسلامی، روانشناس و سکس تراپ و با حضور جمعی از والدین و روانشناسان برگزار شد.

 

به گزارش موسسه خانواده سلامت بنیان، کارگاه تربیت جنسی کودک پنج شنبه هفته گذشته با حضور جمعی از والدین و روانشناسان در محل این موسسه برگزار شد.

در این کارگاه که تدریس آن را دکتر علی شیخ الاسلامی، روانشناس و سکس تراپ برعهده داشت مباحث مختلفی در رابطه با ابعاد تربیت جنسی کودک مطرح شد و والدین آموختند در برابر سوالات جنسی کودکان و شوخی های جنسی آنها چه واکنشی داشته باشند. موضوع مطرح شده دیگر دراین کارگاه، نوع تمایلات جنسی کودکان در هر رده سنی تا قبل از نوجوانی بود که دکتر شیخ الاسلامی به بیان چگونگی مدیریت این تمایلات توسط والدین پرداخت.

در پایان نشست نیز حاضران سوالات خود را مطرح کردند و دکتر شیخ الاسلامی به این سوالات پاسخ داد.

گفتنی است یکی از فعالیت های موسسه خانواده سلامت بنیان برگزاری کارگاه های تخصصی و عمومی در زمینه های مختلف از جمله ازدواج، خانواده، مدیریت روابط جنسی، کودک و نوجوان و … است و کارگاه تربیت جنسی کودک نیز در این راستا برگزار شد.

لازم به ذکر است کارگاه بعدی موسسه با موضوع مهرطلبی توسط خانم دهقی در هفته اول شهریور ماه برگزار می شود و اطلاعات آن به زودی از طریق سایت موسسه اعلام خواهد شد. پس همراه ما باشید تا کارگاه های کاربردی موسسه را از دست ندهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *