اگر فهمیدیم نوجوان ما دوست دختر یا دوست پسر دارد چه رفتاری داشته باشیم؟

دوستی-نوجوان-با-جنس-مخالف

یکی از اشتباهات فاحشی که والدین برای پیشگیری انجام می دهند بدبین کردن فرزند نوجوان شان به جنس مخالف است. به طور مثال به پسرانشان می گویند مراقب دختران باشید تا دنبال پر کردن خلا خودشان نباشند و به دختران می گویند همه مردان از شما سوءاستفاده می کنند.

موسسه خانواده سلامت بنیان- همیشه و در نسل های مختلف، یکی از مهمترین دغدغه های پدر و مادرهایی که دختر و پسر نوجوان داشتند نحوه مدیریت روابط آنها با جنس مخالف بوده است. در نسل های گذشته مدیریت این فضا کار چندان دشواری نبود چون بچه ها کاملا تحت نظر پدر و مادر بودند و حضور آنها در جامعه غالبا به مدرسه و احیانا کلاس های آموزشی و تفریحی محدود می شد که در این فضاها هم حضور و کنترل والدین محسوس بود. از طرف دیگر، ساختارهای جامعه محدودیت هایی برای دختران و پسران ایجاد می کردند تا آنها را بیشتر تحت کنترل والدین در آورند.

در سال های اخیر با تغییراتی که در جامعه اتفاق افتاده و همچنین، با گسترش حضور فضای مجازی در زندگی همه ما، ارتباطات انسانی جنبه دیگری به خود گرفته اند. به طوری که هر فردی می تواند در خانه خود بنشیند و بدون هیچ مشکلی با تمام دنیا در ارتباط باشد. همین مساله به گشودگی فضای بسته جامعه کمک کرده است. در این میان، دغدغه های والدینی که طی نسل ها یاد گرفته بودند باید حواسشان به روابط فرزندانشان با جنس مخالف باشد، بیشتر شده است.

این روزها بچه ها حتی در سنین پایین، بسیار راحت تر و سریع تر از نسل های گذشته می توانند وارد رابطه با جنس مخالف شوند و همین مساله دغدغه چگونگی کنترل بچه ها را برای والدین بیشتر کرده است. به همین منظور با مینا ایوبی؛ روانشناس، مشاور و کارشناس موسسه خانواده سلامت بنیان درباره این دغدغه والدین و راه های واکنش مناسب آنها به رفتارهای فرزندانشان گفتگو کردیم که مشروح این گفتگو را پیش رو دارید.

ارتباط هایی که در سنین زیر 18 سال برای نوجوان ها باعث آسیب می شود

ایوبی با تشریح وضعیت فعلی روابط بین دختر و پسر گفت: این روزها شاهد روابط باز و علنی دختران و پسران هستیم و زمانی اهمیت این قضیه بیشتر می شود که متوجه می شویم محدوده سنی این روابط حتی شاید  دوران دبستان را نیز در برگیرد.

پسر - اگر فهمیدیم نوجوان ما دوست دختر یا دوست پسر دارد چه رفتاری داشته باشیم؟

او در ادامه بیان داشت: روابط دختر و پسر اگر در جایگاه اصلی و شرایط سنی مطلوب باشد نکته ای منفی در برندارد چه بسا بسیار مثبت است. به طوری که اگر در چهارچوب اصولی باشد باعث رشد و پختگی هیجانی آنان خواهد شد. اما وقتی  شرایط سنی به زیر ۱۸ سال و همانطور که در بالا اشاره شد به سنین ۹ یا ۱۰ سال می رسد  بحث آسیب های فردی و اجتماعی آغاز می شود که اگر مدیریت نشود باعث ویرانی روابط زناشویی این افراد در آینده خواهد شد.

این روانشناس خاطرنشان کرد: سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که «چه می شود که ارتباط دختر و پسر در سنین زیر بلوغ که باید بر مبنای بازی باشد، جنبه جنسی و عاطفی به خود میگیرد»؟ به طوری که شاهد دختران و پسران زیر ۱۴ سال هستیم که عاشق شخصی می شوند و این مساله تبعات زیادی برای آنها خواهد داشت.

سیاست های اشتباه جداسازی دو جنس مخالف

ایوبی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: اولین و مهمترین عامل به وجود آورنده این مساله، سیاست های اشتباه پرورشی در جداسازی دو جنس مونث و مذکر است که باعث تمرکز و توجه شدید این دو جنس به تفاوت های جنسی و عاطفی می شود و جرقه ای برای مشغولیت ذهنی آنهاست.

او افزود: دومین عامل، متاسفانه فضاهای باز رسانه ای شامل اینترنت، ماهواره، فیلم و سریال های داخلی و … است که با مضمون عشق و عاشقی و آسیب های ناشی از آن ساخته می شود و به راحتی در دسترس کودک و نوجوان قرار می گیرد.

بچه ها به جنس مخالف - اگر فهمیدیم نوجوان ما دوست دختر یا دوست پسر دارد چه رفتاری داشته باشیم؟

سبک فرزندپروری نامناسب والدین

این روانشناس خاطرنشان کرد: عامل بعدی، عدم سبک فرزندپروی مناسب والدین است که یا سختگیرانه یا آسانگیر است. در تمامی کشورهای پیشرفته کودکان فقط و فقط برنامه های مربوط به رده سنی خود را می بینند ولی در ایران تلویزیون از صبح تا موقع خواب روشن است و هیج نظارتی بر آن وجود ندارد.

کمرنگ شدن اخلاق و معنویت در خانواده ها 

ایوبی بیان داشت: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم کمرنگ شدن اخلاق و معنویت در خانواده هاست که خود می تواند نشأت گرفته از حضور نامناسب رسانه ها باشد. تماشای سریال های ماهواره ای که در صدها قسمت با موضوع عشق و خیانت و مفاهیم جنسی ساخته می شود باعث عادی شدن این مفاهیم و رفتارها در خانواده ها می شود. شوخی های نامناسب والدین در مورد رابطه دوست دختر و دوست پسر و عادی جلوه دادن این قضیه نیز یکی از دلایل مهمی است که باعث شده ارتباط بچه ها در سنین زیر بلوغ جنبه جنسی و عاطفی به خود بگیرد.

دوران گذار باید سپری شود

او با اشاره به قرار گرفتن کشور ما در دوران گذار گفت: کشور ما در حال حاضر در دوران گذار است و چه بخواهیم و چه نخواهیم باید این شرایط را تجربه کنیم و بگذرانیم. اما مساله ای که اهمیت دارد آموزش راهکارهایی در سطح خرد و کلان است که می تواند آسیب های ناشی از این مساله را برای نوجوان ما کمتر کند.

این روانشناس در ادامه اظهار داشت: آموزش و پرورش در این زمینه نقش هسته ای دارد و باید با به کارگیری متخصصین خانواده در این موضوع روش خود را تغییر دهد. در سطح خرد، مخاطبان ما والدین هستند که اگر رفتار صحیحی داشته باشند ناخودآگاه در سطح کلان نیز آسیب کمتری را متحمل می شویم.

قوانینی که باید پدر و مادرها در خانه وضع کنند

ایوبی با اشاره به اقداماتی که والدین باید انجام دهند گفت: اولین قدمی که خانواده ها باید بردارند تدوین قوانین ثابتی است که بتوانند با قاطعیت و کمی انعطاف آن ها را در خانه اعمال کنند. قوانینی مثل ساعت دیدن تلویزیون، ساعت خواب و بیدار شدن، ساعت برگشت به خانه، قوانین ارتباطی با دوستان و .‌.. باید مورد توجه والدین قرار گیرد. لازم به ذکر است این قوانین زمانی ارزش دارند که والدین علاوه بر وضع این قوانین، اجرای آنها را کاملا پیگیری کنند و در صورت عدم رعایت قوانین از سوی بچه ها، با قاطعیت برخورد داشته باشند.

نوجوان با جنس مخالف - اگر فهمیدیم نوجوان ما دوست دختر یا دوست پسر دارد چه رفتاری داشته باشیم؟

او خاطرنشان کرد: والدین باید با مطالعه و کمک گرفتن از متخصصین از نیازهای کودک یا نوجوان خود در هر سنی که قرار دارند مطلع شوند و در جهت ارضای درست آن نیازها گام بردارند. ارتباط بسیار قوی والدین با فرزندان نیز از جمله نکاتی است که اگر رعایت شود روابط خارج از خانه به حداقل می رسد یا اگر وجود داشته باشد آسیب آن به مراتب کمتر خواهد بود.

داشتن دغدغه های جنسی برای نوجوانان طبیعی است

این مشاور اظهار داشت: والدین باید به گونه ای برخورد کنند که فرزندان، آنها را به عنوان راهنما ببینند نه مدیر و معلم و در این بین حق مالکیت فرزندان نادیده گرفته نشود. نکته دیگری که والدین باید به آن توجه داشته باشند این است که در زمان بلوغ اتفاق اصلی فعال شدن هورمون های جنسی است پس عاشق شدن و داشتن دغدغه های جنسی طبیعی است و نباید داشتن این افکار را برای فرزندانمان فاجعه بدانیم. شاید یک نوجوان بارها و بارها عاشق بازیگران، فوتبالیست ها یا چهره های شاخص دیگر بشود که کاملا طبیعی است اما رفتار نپخته والدین می تواند کاملا جهت این مساله را به سمت منفی سوق دهد.

مهمترین وظیفه والدین در قبال فرزند نوجوان شان 

ایوبی با اشاره به این که مهمترین وظیفه والدین ارتباط گرم و صمیمانه و در عین حال حفظ حریم لازم با فرزندان است، عنوان داشت: فرزندان باید بتوانند دغدغه های خود را با والدین مطرح کنند. چه ایرادی دارد دختر شما از احساسش برای شما بگوید؟ یا چه ایرادی دارد پسر شما از اینکه دوستش دوست دختر دارد با شما حرف بزند؟ شما به عنوان پدر یا مادر باید صحبت های فرزندتان را بشنوید، درک کنید و با او همدلی کنید بدون اینکه راهکار تند و بدون فکری ارایه بدهید.

او افزود: یادتان باشد چه بخواهید چه نخواهید فرزندان شما این روابط را کم یا زیاد تجربه می کنند. پس بهتر است با حس امنیت در خانه و ایجاد رابطه عمیق عاطفی آسیب های جنسی و عاطفی این روابط را کمتر کنیم.

اگر فهمیدیم فرزند نوجوان ما دوست دختر یا دوست پسر دارد چه رفتاری داشته باشیم؟

این مشاور خاطرنشان کرد: مواردی که در بالا مطرح شد در مورد پیشگیری بود اما سوال بسیاری از والدین این است که اگر متوجه شدند فرزند مورد اعتماد آنها عاشق شده یا دوست دختر یا دوست پسر دارد چه واکنشی باید نشان دهند؟

ایوبی در ادامه بیان داشت: در پاسخ به این والدین باید بگویم قدم‌ اول این است که خوشحال باشید که نوجوان شما قادر است عاشق شود و این احساسات در وی وجود دارد؛ احساساتی که اگر وجود نداشته باشند در آینده زناشویی وی اختلال ایجاد می کند.

دختر - اگر فهمیدیم نوجوان ما دوست دختر یا دوست پسر دارد چه رفتاری داشته باشیم؟

او افزود: قدم دوم این است که کارآگاه بازی نکنید، وسایل فرزندتان را چک نکنید و به حریم شخصی او تعرض نکنید. فضا را برای دختر یا پسرتان باز بگذارید تا بدون قضاوت در آغوش امن شما حرف بزند، گریه کند و از احساساتش بگوید. آیا جایی امن تر از آغوش والدین می باشد؟ وی را تنبیه نکنید، آزادی اش را محدود نکنید و فقط بشنوید. اگر فرزند شما محدود شده و با مقاومت شما مواجه شود شک نکنید رابطه اش با طرف مقابل بیشتر و عمیق تر خواهد شد چون احساس طردشدگی از طرف شما خواهد داشت.

غریزه جنسی ارتباطی با اعتقادات مذهبی ندارد

این مشاور ضمن اشاره به این  که والدین حتما باید از یک مشاور حرفه ای کمک بگیرند، بیان داشت: بسیاری از دختران یا پسران نوجوان بودند که به علت طردشدگی و پذیرفته نشدن از سمت والدین در دام شیادان گرفتار شدند. چه دخترانی بودند که به علت یک اشتباه فاحش و ترس از برخورد خانواده در دام اخاذها گرفتار شدند و روابط وحشتناکی را تجربه کردند. پس عاقلانه و بالغانه به این موضوع بنگرید. عشق و در کنار آن غریزه جنسی از ابتدا در سرشت افراد نهادینه شده و ارتباطی با اعتقادات مذهبی ندارد پس اگر فکر می کنید چون دختر شما محجبه است یا پسر شما مقید است از این موضوع مصون است سخت در اشتباه هستید.

عاطفی - اگر فهمیدیم نوجوان ما دوست دختر یا دوست پسر دارد چه رفتاری داشته باشیم؟

فرزندان نوجوان تان را نسبت به جنس مخالف بدبین نکنید

ایوبی اظهار داشت: یکی از اشتباهات فاحشی که والدین برای پیشگیری انجام می دهند بدبین کردن فرزندان به جنس مخالف است. به طور مثال به پسرانشان می گویند مراقب دختران باشید تا دنبال پر کردن خلا خودشان نباشند و به دختران می گویند همه مردان از شما سوءاستفاده می کنند. والدین باید به خاطر داشته باشند که با این نوع از برخورد بزرگترین آسیب را به زندگی آینده فرزندانشان و نگرش آنها نسبت به همسر آینده شان می زنند.

این روانشناس در پایان گفت: مادر و پدر گرامی! شما مالک فررندانتان نیستید و آنها نیز ملک شما نیستند. آنها انسان هایی با حق انتخاب کامل و دارای احساسات مثبت و منفی بسیار هستند. نقش شما جهت مثبت دادن به احساسات و انتخاب های آنهاست که یا می پذیرند یا راه خود را می روند که پیامد آن را خودشان می بینند. پس ارتباط خود را با فرزندانتان قوی کنید تا حرف منطقی شما برایشان وحی منزل باشد.

‫200 نظر

  • امیر گفت:

    سلام من قصد ازدواج دارم لطفا خانومایی که قصد ازدواج دارند با من تماس بگیرند09390790912

  • erfan گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    پسری هستم 17 ساله
    حدود دو ساله با یه دختر دوستم
    ولی دو تا دوست معمولیم و به اون صورت چیزی بینمون نیست
    والدین من به تازگی متوجه این موضوع شدن و زندگیو تبدیل به جهنم کردن برام
    حتی طوریه که من تنها هم بیرون نمیتونم برم
    کلا ازادی های حداقلی رو هم نسبت به سنم ندارم
    لطفا کمکم کنید یه راه کاری چیزی ارایه کنید من بتونم یک کم حساسیتشون رو نسبت به این موضوع بیارم پایین
    متشکرم

    • یک مادر گفت:

      اولاً پدر و مادر حق دارند چون نگران آینده ی شما هستند ثانیا پنهان کاری بیشتر آنها را عصبانی می کند بهتر است با آنها در مورد همه چیز صحبت کنید و توضیح دهید

      • 30n گفت:

        خوب الن من با والدینم بگم من میخوام ی دوست جنس مخالف داشته باشم اصن ن دوست دختر دوست جنس مخالف ک منون جرم مدن خو
        تقسیر خودشونه ک ما همه چیو ازشون پنهان میکنیم

    • یارو گفت:

      ببین منم همینجور شدم فقط ی سری راه حل برات دارم که شتید ممکن بوده برای من درست بوده باشع بگذریم
      نباس جلوشون ساکت باشی باس از حقت دفاع کنی حتی اگ محدود تر شدی از حق باس دفاع کرد کم نیاااااار 😡
      حتی اگ مجبور جدی حاضر جوابی کنی ممکنه برات کار نکنه ولی احتمالش زیاده و در ضمن بپرس چرا اینجوری ازادیتو ازت گرفتن دلیلشونو پایمال کن بگو فقط با هاش دوستی
      #دهه_نودی_و_دهه_هشتادی

  • امیر گفت:

    سلام من خیلی تنها هستم لطفا خانومای تنها جهت دوستی با من تماس بگیرند09390790912

  • نازنین گفت:

    در مورد مسائل جنسی باید با فرزند خود صحبت کنیم.حتماً به حریم خصوصی فرزندان احترام بگذاریم. به جای این رفتارهای وسواس گونه مثل چک کردن موبایل و جیب شلوار، ارتباط عاطفی و روانی خود را با فرزندان تقویت کنیم کنیم. رعایت اصول فکری و اخلاقی در رابطه با جنس مخالف در هر سن و سالی مهم است اما در نوجوانی اهمیت این موضوع دو برابر میشود اگر ما تصمیم به ایجاد رابطه داشته باشیم این راه بایستی از راه صحیح و اصولی ایجاد شود به هیچ عنوان به معنی این نیست که راحت است تا هرآنچه را میخواهد تجربه کند! شاید با خود بگویید هر خانواده چهارچوب‌های خاص خودش را دارد، برای یک خانواده اینکه فرزندش با جنس مخالف به کافی شاپ بروند موضوع ساده‌ای است و برای خانواده دیگری حتی صحبت تلفنی مساله دارد، بله این عقیده تا حدودی درست است و هر خانواده عقاید فرهنگی، اجتماعی و مذهبی خودش را دارد اما اصول و چهارچوب‌های عینی و جدی‌تری نیز وجود دارد. پیشگیری از رابطه جنسی قبل از ۱۸ سالگی تقریبا در همه جای دنیا یک اصل اساسی است. بایستی یکسری چهارچوب جدی برای فرزندان تعیین کرد چهارچوب‌هایی مانند تنها نماندن در خانه با جنس مخالف، محل قرارهای عمومی، ساعت بازگشت به خانه، وارد نشدن به موضوع رابطه جنسی و ازدواج و … .

  • رُزا گفت:

    خب خب سلام..
    من ۱۴ سالمه و ۳ تا دوست پسر دارم ولی فقط دوستیم😂تو واقعیت هم هست و میریم با هم تو کوچه فوتبال بازی می‌کنیم البته با ۲ دو تا دختر دیگه😐!
    و بنظر خودم همون موقع که وارد دانشگاه شدیم برا رابطه داشتن مناسبه چون اون موقع سن ازدواج هست و عشق بازیو بیرون رفتن با دوستات نه الان … الان هر رابطه ای داشته باشی شکست عشقی میخوری… بنظرم تو این سن فقط در حد دوست باشین با جنس مخالفتون و بفهمید خصوصیات جنس مخالف و اخلاقیاتشون چطوره همین نه بیشتر🙂

  • هانی گفت:

    این مسئله طبیعی است و در ذات انسان ها نهفته است. بهتر است بیشتر کنترل کنیم و حداقل روابطشان محدود و با نظارت باشه

  • عاشق مظلوم گفت:

    سلام
    یکی بهم کمک کنه
    من پسرم ۱۴ و نیم سالمه
    و یه دختر خاله دارم دو سال از من کوچک تره
    از اول با هم بودیم
    خیلی چیزامون مثل همه مثلا تو یه ماه به دنیا اومدیم
    عاشقش بودم ولی الان خیلی هم دوسش دارم
    اونم دوسم داره ولی به خاطر سخت گیری خونوادمون نمیگه
    خونوادمون نمیزارن حتی به دقیقه تنها با هم حرف بزنیم
    من نیاز جنسی ندارم ولی سخت نیاز عاطفی دارم
    اون باباش حتی نمیزاره تو یه خونه بخوابیم حتا اگه تو یه اتاق دیگه باشه و من نباشم
    دارم دیوونه میشم حتی از این رو طرف مشروب و سیگارم رفتم
    تورو خدا یکی کمکم کنه

    • زیبا فداکار گفت:

      سلام دوستم با یک روانشناس کودک و نوجوان صحبت کن کمکت می کند به محله سرا یا روانشناس های بهزیستی محل زندگی خودت مراجعه کن موفق باشی انشالله

  • بی نام گفت:

    سلام
    من کسی ام که عاشق یک دختر ۱۳ساله شده سن منم ۱۳هست
    بهش گفتم.
    با اینکه متوجه شدم منو دوست داره ولی بهم گفت نمیتونم باهات باشم. از اون روز حالم خرابه گریه میکنم سیگار میکشم نمیتونم دوام بیارم یکی بهم کمک کنه

  • Im... گفت:

    وقتی اومدم و دیدگاه های اول رو دیدم ب خدم امیدوار شدم
    خیلی ها هستن ک ۱۰ تا ۱۴ بودن و درباره ی رابطه ی عاشقانه حرف زدن
    من ۱۶ سالمه عشقم ۱۹ سالشه
    ۱ ساله با همیم رابطه ی خیلی خوبی هم داریم عاشق همیم
    مادرمم تازه چند ماهه میدونه و مخالفتن نکرده خداروشکر
    ولی خب در کنترل مادریمم در چهار چوب هاش😂🥺

    • مهسو گفت:

      ببین من 14 سالمه عاشق یه یارو شدم. بنظرم خیلی باحالخ و اینا. شمارمو نداره باهم رفیقیم. جوری که تقریبا دو تا سه روز در هفته همو میبینیم. خوشبحالت. من روم نمیشه ب مامانم بگم میخام با این یارو رل بزنم

  • مطهره گفت:

    سلام حتمن بیا کلی دوست خوب پیدا میکنی عشقم http://www.alexischat1.ir/ سرچ کن آلکسی میخوایم کنار هم باشیم خوش باشیم لحظه های نابی سپری کنیم اگه دوس داشتی برا لحظه ای بیا اینجا خوشحال میشم با هم دوس شیم کلی دوستای باحال پیدا میکنی
    یـــــــــــــــــــادت نره

  • مطهره گفت:

    http://www.alexischat1.ir سلام میخوایم کنار هم باشیم خوش باشیم لحظه های نابی سپری کنیم اگه دوس داشتی برا لحظه ای بیا اینجا خوشحال میشم

  • Turk گفت:

    سلام من 12 سالمه یه رل میخوام که تو اردبیل باشع

    • مطهره گفت:

      سلام عزیزم
      http://www.alexischat1.ir/ سلام میخوایم کنار هم باشیم خوش باشیم لحظه های نابی سپری کنیم اگه دوس داشتی برا لحظه ای بیا اینجا خوشحال میشم

    • طینا گفت:

      سلام منم توی اردبیل ۹ دوست پسر دارم هیچ کدومم دوست ندارم چند تا می خوای آدرس بدم برو اونجا تورو خدا فقد یه کاری کن منو فراموش کنن🥺🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • Turk گفت:

    سلام من 12 سالمه یه رل میخوام که تو اردبیل باشع

  • Amir.Mahdi گفت:

    سلام من پسری ۱۲ ساله هستم اهل مازنداران دنبال یه دختر خوب با ادب میگردم برای دوستی اگه کسی هست به این شماره تو واتساپ پیام بده ۰۹۹۲۵۶۷۶۷۷۰

    • Amir.Mahdi گفت:

      خیلی تنهام دوست دارم یه کسی رو داشته باشم درد و دل کنم 💔💔

      خواهش میکنم ؟

  • دانیال گفت:

    سلام
    من پسری ۱۴ ساله هستم که ۲ و ۳ ساله که یه دختری رو دوست دارم و دختره هم نمیدونه که من دوستش دارم و خجالت می کشم بهش بگم

    بگین لطفا چیکار کنم راهنمایی کنید

  • amir گفت:

    سلام من پسری ۱۴ ساله هستم وقتی میرم پارک عاشق یه دختری شدم که همسن خودم هست من ۷ ماه هست که عاشق این دختر هستم ولی نمیتونم حرف دلم رو بهش بگم پس از مادرم پرسیدم دوست داشتن عیب داره گفت نه گفتن اگه دختر و پسر دوست باشن چی گفت نه منم ولی نگفتم که این دختر رو دوست دارم و میخوام یه جوری حرف دلم رو بهش بگم لطفا بگید چیکار کنم

    • امیر گفت:

      ببین نباید به اینجور چیزا فک کنی دوران عشق اینا هم به وقتش به وقتش ینی کی همون وقتی که وارد دانشگاه شدی آره اون موقع میتونی چون به اون سن و درک ذهنی رسیدی الانم باید خودت سعی کنی بزاریش کنار یا به خانواده‌ت مطرح کنی اونا بهترین کارو انجام میدن

  • نمیگم گفت:

    سلام خوب هستین ؟
    من دختری هستم که از سن ۱۱ سالگی دچار آرزویی شدم که تا یک سال هنوز ادامه داره الان هم ۱۲ سالمه هر کار میکنم نمیتونم باهاش کنار بیام تا الان هم ۱۰۰ نفر بهم پی ام دادن که باهاشون دوست شم ولی من از شدت ترس از پدر و مادرم میلرزم قلبم اون لحظه انقدر تن تن میزنه که نفسم بالا نمیاد سر گیجه میگیرم
    برای همین ترسمه که حتی به هیچ پسری تا حالا عکسمو هم ندادم الان هم ارزو میکنم یه کی بهم پیام بده نامرد باشم قبول نکنم
    ولی میترسم که مامانم و بابام از رابطم خبر دار شن از اون ورم از شدت فک کردن دارم دیوونه میشم

    به نظرتون چه کا کنم 😔

    • . گفت:

      سلام، تو این سن خیلی خیلی زوده، هروقت رفتی دانشگاه اون وقت میتونی بهش فکر کنی

      • امیر گفت:

        سلام من یه پسر ۱۴ ساله هستم حدودا ۷ ماه هست که میرم پارک عاشق یه دختری شدم که هم سن خودم هست و هر دفعه که میرم احساسم رو بهش بگم خراب میکنم و میترسم که احساسم رو بهش بگم لطفا بگین من چیکار کنم

      • نمیگم گفت:

        چه ربطی داره اخه دل گیر کنه تمامه 🙂

    • Amir.Mahdi گفت:

      سلام منم ۱۲ سالمه خیلی تنهام باهم دوست شیم ؟💔

      • مطهره گفت:

        http://www.alexischat1.ir/ سرچ کن آلکسی سلام میخوایم کنار هم باشیم خوش باشیم لحظه های نابی سپری کنیم اگه دوس داشتی برا لحظه ای بیا اینجا خوشحال میشم با هم دوس شیم کلی دوستای باحال پیدا میکنی

    • دوست خوب😊 گفت:

      شما یک فرد دوست داشتنی هستید و دراین سن، حتما زیبا و عاطفی، دقیقا مثل یک غنچه در باغ، باید از ظرافت خودت حسابی مواظبت کنی،که آفتاب محبت چند روزه ی دیگران، گلبرگ هات نسوزونه، احتیاج داری یجا سایه بگیری تا درامان باشی، سعی کن ارتباط با دوستان هم جنس خودت زیاد کن، اون محل ها یا فضاهای مجازی که تورو دچار مشکل میکنه، ترک کن، به موفقیت های کوتاه مدت فکر کن، وبا یک دوست جدید که حرفت بفهمه و رنگ خدایی داشته باشه صمیمی بشو از جنس خودت، وهمه ی انرژی صرف عشق به جنس مخالف نکن.

  • Ava گفت:

    سلام
    من دختری ۱۲ ساله دارم که یک هفته پیش وقتی نبود کسی بهش پیام داد و نوشت سلام عشقم منم جوابشو دادم و فهمیدم که دخترم با این پسره رابطه داره
    میخوام کاری کنم تا رابطش قط شه اما از اون ورم میدونم که اگه این کار رو کنم یه بلایی سر خودش میاره برای همین چیزی به روش نیاوردم الان هم فهمیدم که علاقه ی زیادی بهش پیدا کرده جوری که ساعت ۲ شب میره زیر پتو شروع میکنه به چت کردن و من خیلی نگرانم
    لطفا راهنماییم کنید

  • ..... گفت:

    اگه دوستی میخواید که واقعا دوستتون داشته باشه، بین ۱۲ تا ۱۵ سال شماره بزارید پیام بدم.

    • Ava گفت:

      سلام
      من ۱۲ سالمه
      دیروز عکس سگم رو گذاشتم تو شیپور تا بفروشم که یه کی بهم پیام داد و ‌…
      بعد که همین جور داشتم باهاش چت میکردم بهم گفت سگت انقدر نازه خودت چقدر نازی پدر سوخته چون بهش گفته بودم ۱۲سالمه و میدونست دخترم اینو گفت بع بهش گفتم تو مگه چند سالته گفت ۲۲ من تعجب کردم بعد بهم گفت فروشنده نیستی چش شرابی منم گفتم نه به تو نمی‌فروشند بعد بهم گیر داد گفت عکستو بفرست ازش پرسیدم چرا گفت میخوام ببینم چه قدر خوشگلی و…
      بعد من قبول نکردم اونم چون من قبول نکردم رفت و دیگه پیام نداد
      با این که ۲۲ سالش بود و ۱۰ سال ازم بزرگ تر بود ازش خوشم اومده همش تو فکرشم نمیتونم فراموشش کنم دلم میخواد بهم پیام بده برا همین همش به گوشم زل زدم☹

      لطفا کمکم کنید خواهش میکنم دارم دیوونه میشم همه کار هارو بر عکس انجام میدم انگار اصلا تو این دنیا نیستم
      لطفا بگید چه کار کنم 😔😔😔

      • دوست خوب😊 گفت:

        شما یک فرد دوست داشتنی هستید و دراین سن، حتما زیبا و عاطفی، دقیقا مثل یک غنچه در باغ، باید از ظرافت خودت حسابی مواظبت کنی،که آفتاب محبت چند روزه ی دیگران، گلبرگ هات نسوزونه، احتیاج داری یجا سایه بگیری تا درامان باشی، سعی کن ارتباط با دوستان هم جنس خودت زیاد کن، اون محل ها یا فضاهای مجازی که تورو دچار مشکل میکنه، ترک کن، به موفقیت های کوتاه مدت فکر کن، وبا یک دوست جدید که حرفت بفهمه و رنگ خدایی داشته باشه صمیمی بشو از جنس خودت، وهمه ی انرژی صرف عشق به جنس مخالف نکن.

    • محمد گفت:

      09010502166

  • علی گفت:

    ………….._________________________________________%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%£&&&&&&&&&&_&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&_&&&&@!@!@!@

    *@*@*@*@*@*@*@(@@((@(@(@@(@((@@@×@#@#@################۵%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%&%&&%&%&%&%&&%&%&%&%&%&&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&&%&%&%&%&%&%&&%&%&%

    %&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&&%&%&%&%&%&%&&%&%&%&&%&%&%&%&%&&%&%&%&%&%&&%&%&%&%&%&%&%&%&%&&%&%&%&%&%&
    &/*-)@¥×)@)@)-
    (#@))@
    @(@)@(@*$*’
    @.(#،’،@($)#

  • ناشناس گفت:

    سلام
    اگر کسی یه دوست خوب میخواد که در هر شرایطی کنارش باشه، شماره بزاره پیام بدم.

    • رها گفت:

      سلام من ۱۲ سالمه دخترم خیلی دوست دارم با یه کی رل بزنم ولی هر کی بهم پی ام میده ردش میکنم من دختر خیلی خوبی هستم با ادبم اگه کسی بخواد بی ادب هستم ولی قول میدم با رام اونجوری که اون دوست داره رفتار کنم اگه کسی میخواد باهام دوست شه شما شو بزاره من بهش پیام میدم تو وات ساپ

      • ناشناس گفت:

        من شماره بزارم پی میدی ۱۴ سالمه؟

      • Amir.Mahdi گفت:

        سلام منم ۱۲ سالمه میخوای دوست شیم؟

      • شما یک فرد دوست داشتنی هستید و دراین سن، حتما زیبا و عاطفی، دقیقا مثل یک غنچه در باغ، باید از ظرافت خودت حسابی مواظبت کنی،که آفتاب محبت چند روزه ی دیگران، گلبرگ هات نسوزونه، احتیاج داری یجا سایه بگیری تا درامان باشی، سعی کن ارتباط با دوستان هم جنس خودت زیاد کن، اون محل ها یا فضاهای مجازی که تورو دچار مشکل میکنه، ترک کن، به موفقیت های کوتاه مدت فکر کن، وبا یک دوست جدید که حرفت بفهمه و رنگ خدایی داشته باشه صمیمی بشو از جنس خودت، وهمه ی انرژی صرف عشق به جنس مخالف نکن.

      • علیرضا گفت:

        09370512296
        منم ۱۲ سالمه پسرم البته اردیبهشت میشم ۱۳ کلاس هفتم خواستی میتونی پیام بدی تو روبیکا🧡

  • محسن گفت:

    بکپید

  • رضا گفت:

    بزنید

  • محسن گفت:

    بشینید

  • محسن گفت:

    وایسید

  • رضا گفت:

    بمونید

  • محسن گفت:

    بیاید

  • محسن گفت:

    برید

  • ایریک گفت:

    سلام من یک دختری رو میشناسی که بمن علاقه مند و منم به اون و اون بمن گفته منم حقیقت رو گفتم پدرم چون روان شناسه گفت از سن ۵ سال به بالا کاملا طبیعی هست

  • جواد گفت:

    من قبلا دوست دختر داشتم ولی زود رابطه هام کات میشد😂

  • به تو چه گفت:

    واقعا عشق و عاشقی کشکه من خودم عاشق شده بودم چند سال بود دیگه ازش خوشم نیومد برید بشینید سرجاتون وقتی 18سالتون شد به این چیزا فکر کنید برید درستونو بخونید بای

  • ?> گفت:

    سلام بزارین یچی بگم که حق بیبن من پسرم به شخصص با دوستام خیلی حرف میزنیم درمورد چیز های جنسی اما یه چی بگم شاید باورش سخت باشه اما از ما بپرسین اگه دوست دختر بخواین چه ویئگی داشته باش نظرات یکی هم میگن بی حاشیه باش رابطه پایدار باشه دختر خوبی باشه اما این وسط یه چیزی مشکل داره افکار خانواده ها مشکل داره فکر میکنن همه پسرا ناجور هستن یا اون پسر اونطوری لباس پوشید لات یا سو استفاده گر حداقل 95 درصد پسرا اینطوری نیستن و از همه مهم تر اینقدر کاری نکنن که جوون ها نباید تو این سن عاشق بشن یا حرام لمس کردن نه اینطور نیست این ها فقط افکار ذهن عقب مونده شما

    • Amir گفت:

      باهات موافقم منم مثل توهم حق گفتی پدر مادر ها همش منفی فکر میکنند و این خیلی بد 😔😔😑

      • . گفت:

        درواقع اونا صلاح مارو می خوان که این طوری رفتار می کنند اگر یکم خودتونو بزارید جاشون متوجه میشین چقدر شما رو دوست دارند و دغدغمند هستن نسبت این قضایا

    • A... گفت:

      سلام
      بله شما راست میگین من خودم از دست افکار بد خانوادم جرعت ندارم نزدیک پسرا بشم نمیدونم چرا اینجوری میکنن من معنی عشق رو میفهمم اگه خانوادتون نمیزارن عاشق بشین هیچ وقت نشین چون به خواستتون نمیرسین
      خیلی ممنون
      خدا نگه دار

      • Ayeh گفت:

        سلام یه پسر 12 تا 16 ساله بیاد به این شماره تو واتساپ برای دوستی پیام بده
        09332076732

  • سلام وقت به خیر. تشکر از مطلب عالی تون
    من یه پسر 21 ساله دارم میدونم دوست دختر داره وقتی من متوجه شدم خیلی هم رفتارم باش خوب بود ولی نمیزاشت پسرم درس بخونه و کنکور هنوز قبول نشده چون همش توی گوشی باهم چت میکنن واقعا موندم چه کنم

  • نیلوفر گفت:

    نفسم من شما را نمی شناسم ولی چرا حرام است لمس کردن در این سن برا هیچ کدوم خوب نیس نه شما نه دوستت و یا نامزدت این باعث میشه رابطه جنسی ایجاد بشه و هیچ وقت تا ازدواج نکردید هم رو لمس نکنید حرام هست به هم پیام دادید چون که به هم نامحرم بوده اید و خانواده ها تون راضی نبودند کسی که گفت حرام نیس چرا گفتی پس چرا خدا آفریده نه آفریده برا سن نوجوانی آفریده برای سن ۲۰ سالگی من ۱۳ سالمه ۲۰ سالگی در خدمت پسرای خوب هستم

  • احسان گفت:

    سلام یه دختر ۲۱تا ۱۱سال تهران منطقه ۴خواجه عبدالله انصاری بیاد برا دوستی تو واتساپ پیام
    ۰۹۳۷۷۶۹۵۴۹۲

  • احسان گفت:

    سلام یه دختر تهرانی در منطقه ۴ خواجه عبدالله انصاری از ۱۰تا ۱۱بیاد برا دوستی

  • حنانه گفت:

    سلام من حنانه هستم ۱۱ سالم توی فامیل یه پسری هست منو دوست داره ولی خیلی مغرور و بی ادب منم دوستش ندارم خیلی وقته دنبال یه پسر خوب میگردم ولی پیدا نکردم دیگه خسته شدم میشه راهنمایی کنید

    • رادین گفت:

      من 13 سالمه و خیلی با ادبم
      بیا با من دوست شو

      • کیان گفت:

        اگه شوگر ددی میخای در خدمتم عزیزم .۴۰ ساله و مجرد

        • نیلوفر گفت:

          سلام من تو را نمیخوام تو یعنی به بلوغ عقلی رسیدی و هنوز تو این کارایی تو الان زن نداری
          مال کجایی

        • حسین گفت:

          سلام من پسرم ۱۵ساله از شیراز رل میخوام
          خوش قیافه
          ۰۹۰۱۴۴۲۲۳۷۱
          بیاد وات ساپ
          اگه. خواست باهام دوست شه

      • سحر گفت:

        به به گل پسر خجالت بکش

        • ناشناس گفت:

          سلام من خودم ۱۲سالمه ببخشیدا ولی شمایی که هم سن من هستید خوبه خودتونم نسل جدید هستید بله من اینو قبول دارم که رابطه تو سنین پایین حرام هست ولی اگر عشق پاک باشه و از روی هوس نباشه و هیچ گونه ارتباطی (ارتباط مثل دست زدن به هم )وجود نداشته باشه برای چی حرامه اگر واقعا عشق باشه ن خیر حرام نیستاگر حرام بود خداوند اصلا عشق رو نمی افرید اگر عاشق شدن در سنین کم حرام بود خدا این حس رو در وجود افراد سن پایین نمیذا شت
          من خودم عاشق ی بنده ی خداییم والان دو ساله که پاش وایسادم یعنی وقتی ده سالم بود عاشق شدم اگر عاشق شدن پر سنین پایین حرام بود خداوند هرگز این حس رو در وجود افراد سنین پایین نمیذاشت من واقعا حاضرم تا پای جونم از عشقم محافظت کنم ولی منتا اون نمیدونه که من عاشقشم

          • ناشناس گفت:

            سلام من کاملن با نظر شما موافقم منم الان 14 سالمه من عشق شدم الانم چند ماهی هست که باهمیم ولی متاسفانه خانواده م با یه رفتار بد منو ازش جدا کردن الانم اون منتظرم مونده ولی خانواده م همه ی در ها رو به بروم بستن اینم از بدبختی مااااااا

      • A... گفت:

        سلام شمارت چنده به شماره من پیام بده من 12 سالمه اگه برنامه شاد داری اونجا ولی اگه نداری واتساپ پیام بده مسی
        09332076732

    • یاسین گفت:

      سلام حنانه من یاسین هستم و تازه میشم ۱۳ ساله و بچه‌ای هستم که تمام کارنامه‌هام بیست هستن و با ادب هستم اگر میخوای بیای با من دوست شی و دوست دخترم به این شماره پیام بده تو واتساپ❤
      09370021792

      • مبینا گفت:

        من ۱۶ سالمه خیلی تنهام دلم یک همدم یا دوست پسر میخاد ولی بابام میگه حق نداری با کسی حرف بزنی بابام میگه با پسرا حرف نزن آخه تنهام دلم گرفته بابام بهم زور میگه هر شب و هر روز باید با گریه خوابم می بره

    • تنها گفت:

      سلام من ۱۲ سالمه با ادب و زرنگ تو مدرسه تیزهوشان هم درس میخونم اگه بخوای میتونیم باهم دوست شیم
      اگه خواستی جواب بده شماره بزارم

  • مدیری گفت:

    مدیرجان چرا کنترلی روی نظرات نداری؟ اینجا تبدیل شده به کانال دوست یابی عوض اینکه یه مطلب مفید یاد بگیرن
    بچه های عاشق دوس داشتنی این کتاب رو حتما بخونین خیلی برای دوستی ها کمک میکنه.اسم کتاب ” دوستی های قبل از ازدواج” هست از سری کتابهای موفقیت نامحدود نویسنده م.حورایی. حتما بخونید

  • یه پسر معمولی گفت:

    سلام من خودم نو جوونم و دوست دختر. هم ندارم دختر هم ببینم اصلا راحت نیستم . ولی مادرم خیلی روم زوم میکنن و همش می‌خوان موچمو بگیرن . اگه هم داشته باشم فقط بی محلی میکنن و نصیحت میکنن . ولی نمیدونم برا بعضیا چرا خیلی عالیه. من تقریباً همه دوستام دوست دختر دارن و چند تا چند تا بلند میکنن . اما من میگم آیا اگه من با یه دختر دوست بشم ، خواهرم همینطوری بشه من با اون پسره چکار میکنم؟ طبیعتاً یه کاربر میکنم که سالم نمیمونه بالاخره کارما هست . خدا هم میگه هر کاری کنی به خودت بر میگرده . کن فیکون .
    خلاصه همین. راستی من ۱۵ سالمه

  • N گفت:

    کسی هست باهاش صحبت کنم حوصلم سر رفته آخه🙄🤧🌸

    • مهدیس گفت:

      سلام متاسفانه خانواده ها حاضر به درک فرزندان خود نیستند.ان ها فکر میکنند لازمه که عقاید خودشون رو به فرزندان تحمیل کنن.اگه احساسی در ما به وجود بیاد نیاز به همدردی داریم.ممنونم از راهنمایی های دقیقتون.ولی من میخوام بدونم عاشق شدن در سن ما اشتباهه.

      • N گفت:

        عزیزم در سن جوانی و نوجوانی دوست داریم یه رابطی ای داشته باشیم به خاطر بلوغ هست عزیزم .
        تو این سن بهتره در مورد هر موضوعی بیشتر فکر کنیم .

        • مینا گفت:

          به به گل پسر خجالت بکش لاین اسم بلوغ را نیاوردی منم با ی پسر دوست شدم بهم زنگ زد خانواده فهمید و دیگه ….. نمیدونم برا چی پسرا تو این سن به بلوغ دخترا نیاز دارن از نظر من ندارن و منم دوست پسر میخوام برای همدردی و عشق ورزیدن نه برا بلوغ و تفاوت جنسی

    • A... گفت:

      دختری یا پسر؟

    • امیر گفت:

      اسمت

  • N گفت:

    آره دقیقا اگه کسی دوست دختر یا دوست پسر داره دقیقا کار و میکنه.

  • N گفت:

    سلام . این جا کسی مشاوره میده ؟

    • A... گفت:

      سلام عزیزم من نمیتونم مشاوره بدم من از تجربه بهت میگم با این که 12 سالمه از دوست و عاشق شدن تجربه زیادی دارم
      من یه بار عاشق یه پسر 16 ساله به اسم محمد امین شدم انقدر گند زدم که خودش فهمید ولی به روی خودش نیاورد اگه مثل من دختر هستی باید بهت بگم که صبر کن خودش پیدا میشه ولی اگه پسر هستی باید بهت بگم که به نظر من خودت میتونی به دخترا پیام بدی چون دوست من یه پسر بهش پیام داد تونست دوست پیدا کنه
      ولی من دوست دارم یه دوست پسر داشته باشم من دختر چالوسی هستم و 12 سالمه اینم شمارم 09332076732 خیلی ممنون
      خدا نگه دار

  • نیکا گفت:

    سلام دوستان
    ببنید زیر ۱۸سال عشق معنی نداره
    وشما فقط عاشق بعضی از رفتار های اونا میشید
    مثال: شما وقتی یک گل رو میبید فقط عاشق رنگش میشید نه شکلش
    واینکه عشق دست خود ادمه شما خودتون میخواید به اون فرد فکر کنید
    پس نگید که عشق دست خود ادم نیس
    و کسایی که زود عاشق میشن یه فرد به شدت بی جنبه هستن
    باتشکر

    • نیلوفر گفت:

      من الان دارم دیونه میشم میگی عشق معنی نداره تازه هم این شماره مادرجان هست و نمیتونم دوست شم گوشی ام را ارم گرفته آند تازه بچه ها دوست داشتن مهم تر از عشق هست بدونید

      • A... گفت:

        سلام
        بله شما راست میگین من خودم از دست افکار بد خانوادم جرعت ندارم نزدیک پسرا بشم نمیدونم چرا اینجوری میکنن من معنی عشق رو میفهمم اگه خانوادتون نمیزارن عاشق بشین هیچ وقت نشین چون به خواستتون نمیرسین
        خیلی ممنون
        خدا نگه دار

        ببین عزیزم اره عشق با دوست داشتن فرق داره منم دارم دیوونه میشم فکر میکنی فقط خودت داری دیوونه میشی پسره فهمیده من دوسش دارم به رو خودش نمیاره من چه کار کنم نه عزیزم عشق زیر 18 سال هم معنی داره دل وقتی عاشق میشه نمیدونه چه کار میکنه ببخشید

      • هانی گفت:

        شرایط روحی شما طبیعی است و نمیتوان به شما ایراد گرفت . با گذشت زمان همه چیز درست میشه. چند سال دیگه به الان فکر کنی شاید خنده ات بگیره. فقط میتونم بگم در این روابط بیشترین ضربه را خانمها میخورن پس مواظب باش با احساسات بازی نشه و بهره خاطر همین مسئله چند ماه یا سال ناراحت و افسرده نشی.
        به خدا توکل کن. گذشت زمان همه چیز را حل میکنه

  • سینا گفت:

    سلام من 13سالمه دوست دارم با دخترای کوچمون دوست بشم اما خیلی خجالتیم اونا رو بیشتر روز ها میبینم هر وقت سلامشون میکنم جواب نمیدن من خیلی ناراحت میشم اما دوست دارم باهاشون دوست بشم کمکم میکنید

    • N گفت:

      کسی هست باهاش صحبت کنم حوصلم سر رفته آخه🙄🤧🌸

      • آرین گفت:

        سلام من خیلی تنهام اگه دختری میاد این شماره ام هست داخل واتساپ 09945182444

        • رضا گفت:

          رضا حسینی
          نیشابور
          19ساله
          اینم شماره تماس
          همه جوره در خدمتم
          09372605138

    • . گفت:

      لازم نیست هربار از جلوشون رد میشی بهشون سلام کنی
      خودتو جنتلمن نشان بده
      در ظاهر یک قهرمان و نترس باش
      من خودم میدونم تو شهر راه میرم خیلی از دخترا دوس دارن نگاشون کنم، اما هیچ وقت نگاشون نمیکنم، نه به این خاطر که دوس دختر دارم و متعهدم، بلکه خودمو پست نشون نمیدم

      • Ayeh گفت:

        دقیقا درست میگی منم خیلی ها رو تو خیابون یا هر جای دیگ میبینم زیاد نگاشون نمیکنم

        ولی تنها ارزوم اینه که رل داشته باشم

    • ناشناس گفت:

      میشه بتمن دوست بشی

  • rasta گفت:

    سلام دوستان امیدوارم مشکلاتتون حل شده باشه یا حل بشه 😊
    ببینید خوانواده من ارتباط دختر و پسر رو جوری برام مشخص کردند که اگر من با پسری حرف بزنم منو دعوا نمیکنند چون به من اعتماد دارن و من هم اصلا صحبت کردن با پسران رو چیز خاصی نمیدونم چون من هیچ موقع اعتماد والدینم رو سرد نمیکنم (ما خوانواده ای مذهبی نیستیم) 🌹
    شما هم این رو بدونید که در این سن نمیتونید باهم ازدواج کنید و سرانجام همه ی این دوستی ها گریه و اشک هستش (هیچ عشقی در این سن پایدار نیست) 👍من۱۳سالمه و تا به حال هیچ رابطه ای نداشتم
    خاهشا اعصابتون تو این سن کم بخاطر این مسائل خراب نکنید عزیزان 😊😊😊🙏

    • نیلوفر گفت:

      سلام عزیزم خوش بحالت که برا خانواده ات چیز مهمی نیس برای من یک بار اتفاق افتاد پسره پیام داد خانوادهکه فهمیدند تا حالا دعوای و هرچی بخوان بهم میگن و اصلا دوست ام ندارم من کسی را میخوام باهاش حرف بزنم احساس کنم دوستم داره اونم‌میخوام پسر باشه ولی الان من‌گوشی ام را ازم گرفته آند و نمیتونم با کسی دوست شم
      اینم شماره مامان جونم هست
      عزیزم منم ۱۳ سالمه ما مذهبی هستیم یعنی خانواده مذهبی چیز مهمی این مسئله را می دونن ولی من مذهبی نیستم تازه مال کجا هستی

  • مهدی گفت:

    سلام پارمیس با من دوست می شوی؟

  • رضا گفت:

    سلام من رضام ۱۳ سالمه . دنبال یه دختر خوب و سالم برای دوستی هستم . برای آشنایی بیشتر به شماره من در واتساپ پیام بدید. 09361571812 در واتساپ پیام بدید
    متشکرم

    • رضا گفت:

      من تا حالا رل نداشتم. اما خیلی خوشحال میشم اگه کسی باشه ومن تو دوستی هم همچی رو برای طرف مقابل میدم اگه پیام بدید و اشنا بشیم متشکرم.

    • رضا گفت:

      سلام دوستان شماره بالا رو یکی از دوستان من وارد کرده لطفاپیام ندید ممنون.

    • رضا گفت:

      سلام لطفا به شماره بالا پیام ندید دوستم وارد کرده متاسفانه لطفا مزاحم نشین

    • نیکا گفت:

      سلام دوستان
      ببنید زیر ۱۸سال عشق معنی نداره
      وشما فقط عاشق بعضی از رفتار های اونا میشید
      مثال: شما وقتی یک گل رو میبید فقط عاشق رنگش میشید نه شکلش
      واینکه عشق دست خود ادمه شما خودتون میخواید به اون فرد فکر کنید
      پس نگید که عشق دست خود ادم نیس
      و کسایی که زود عاشق میشن یه فرد به شدت بی جنبه هستن
      باتشکر

      • N گفت:

        عزیزم دور اندیش باش خوب فکر کن عزیزم .
        ربط به خانواده ات داره عزیزم چه نظری بدم . عزیزم اگه با کسی از فامیل یا دوست ت که رازداره و قابل اطمینان هست باهاش در مورد این موضوع صحبت کن

    • رضا گفت:

      سلام پیام ندید، لطفا ، شماره من رو یکی از دوستان وارد کرده و این مشاره من نیست.

  • رضا گفت:

    سلام دوستان،من یه پسرم با 14 سال سن.تا الان که دارم با شما عزیزان صحبت میکنم،بارها عاشق شدم،اما چون میدونستم اگه پدر و مادرم بفهمن،ناراحت میشن،به اون عشق،پشت پا زدم…چه شب هایی که تا صبح گریه نکردم.چه روزایی که حوصله خودمم نداشتم،و بد تر از همه،من نمیدونم چجوری با دخترا ارتباط داشته باشم.چون اعتقاد دارم که دخترا دلی به نازکی کاغذ دارن و نباید با اون ها کوچکترین بدرفتاری رو داشته باشم.اگه میشه بهم بگین که چجوری یه دوست دختر خوب داشته باشم.من به دوستی مجازی اعتقادی ندارم.من توی زندگیم کلا دوبار عاشق شدم،بار اول بچه بودم،اما بار دوم واقعا قلبم داد زد.من دوست دارم یه دختری با من دوست بشه که منو بخاطر خودم دوست داشته باشه.من مطمئنم که پدر و مادرم با این کار به شدت مخالفن(منظورم مخالفتشان با پیدا کردن دوست دختره)من طرفدار عشق هستم،من یه عشق پاک و واقعی رو با هیچ چیزی عوض نمیکنم،یعنی یک لحظه آغوش عشقم رو به هزاران میلیارد پول ترجیح میدم،من اگر کسی رو دوست داشته باشم،خودم رو به آب و آتش میزنم تا یک لحظه قیافش از جلوی چشمام نره.دوستا عزیزم،این بخشی از حرفای دل من بود.اگه میشه منو راهنمایی کنید.

    • رضا گفت:

      جهت راهنمایی بنده به این شماره در واتساپ پیام بدین(09387754585)

    • سلام من ۱۲ سالمه و دخترم مامان و بابام از هم از بچگیم جدا شدن و دلم میخواد که یه دوست داشته باشم که فقط باهاش حرف بزنم مامان من با این قضیه کاملا مخالفه جوری که اگه در موردش حرف بزنم منو میزنه و خیلی مسعله های ریز رو گنده می‌کنه من میترسم بهش در مورد این قضیه بگم و گفت که اگر مخفی کاری بکنی تا آخر عمرت نمیبخشمت حتی منو در خیلی بحث ها زده … اما مگه عشق بده … حتی به خاطر همین مساعل با خوانوادهامون رفت و آمد نمی‌کنیم و همشم پیگیره و وقتی با دوستم که اونم میشناسمش و دختر هست و اندازه منع ۵ ساله میشناسمش حرف میزنم میگه گوشی تو بزار کنار با کی حرف میزنی ؟و ….. و شبا هم گوشیمو چک می‌کنه … خوب ما چی می‌خوابم بگیم آخه اه کند زدم به این زندگی ترو خدا کمکم کنید !!دوست دارم به دوست داشته باشم الان تمام دوستان را دارن .. من ندارم.. من را هم نمی‌خوام من یه دوست می‌خوام که با هم حرف بزنیم من تا حالا با پسری دوست نبودم ⁦☹️⁩

      • رادین گفت:

        منم عین تو هستم و 13 سالمه بیا با هم دوست باشیم خب

      • یاسین گفت:

        سلام شایسته من یاسین هستم و تازه دارم میشم ۱۳ ساله من پسر خوبی هستم و تمام کارنامه هام ۲۰ هستن من دنبال یه دختر خوب هستم که با من حداقل حرف بزنه و اگه شد دوست دخترم شه
        این شماره منه تو واتساپ
        09370021792

    • لیسا گفت:

      من تو ۱۲ سالگی عاشق شدم ولی عشقم یک طرفست و من خیلی غصه میخورم قبلا هم عاشق شده بودم یبار اما اون موقع هم عشقم یک طرفه بود. کلا من تا الان دوست پسرای زیادی داشتم ولی با توجه به سنم که همین الانم ۱۲ سالمه میدونستم که اینا الکین و بهشون پا زدم بنظرم زندگی بدون عشق نمیشه اما یه عشق سالم و بی دردسر

    • النا گفت:

      هرکس اعتقادی داره ولی من به عشق اعتقاد ندارم به نظر من مخصوصا تو سن کم همش از روی عادت

      • نیلوفر گفت:

        من اعتقاد دارم و کسی را میخوام ولی نمیتونم چون گوشی ما ازم گرفته اند

  • اشوان ahvan گفت:

    من یک پسر ۱۲ ساله از چای باغ من از ۳ سال پیش که دوستام رودست به پن زدن منظورم اینکه من یک هم کلاسیم که اسمش بنفشه است را دوست داشتم ولی وقتی دوستام فهمیدن به او گفتند و او امد و انقدر عصبانی بود فقط میگفتم که واقعا حرف اینها را باور میکنی و او باور کرد که دروغه و بعد از اون دیگر فقط یک راز پیش خودم نگه داشتم ابراز عشق را و دیگر به کسی اب ازش نکردم
    خوب من از ۸ سالگی نارحت و افسرده بودم چون که مادرم و پدرم از هم بعد به دنیا امدن جدا شدن را فهمیدم و هر روز اون سال بدونه اینکه کسی بفهمه میخواستم خودکشی کنم ولی نتونستم و فقط با خودم گفتم که کاش نبودم ولس بعد از اینکه فهمیدم عشق چیه دربارش تحقیق کردم و فهمید که معنای عاشق شدن چیست و چه حسی ان موقع که من عاشق هستم به من دست میده را فهمیدم ولی در ۷ سالگی فهمیدم که دوستانم کار های +۱۸ انجام میدن و من ان روز اصلا با هیچ کس حرف نزدم چند بار هم به پشت حیاط رفتم و گیری کردم و ترسیدم و
    ان موقع گفتم که من دیگر نه کار های انها را میبینم و نه به ان فکر میکنم و بعد از ان معنی عشق را فهمیدم و دوست داشتم عاشق بشم نه بخاطر افکار بد فقط بخواطر پیش هم بودن و اینکه فهمیدم که دو نفر عاشق میتوانند دنیا را زیر پا بگذارن منظورم کل دنیا را باهم ببیند و زندگی را بچرخانند و این باعث شد که من عاشق شدن را دوست داشته باشم و فقط با خودم گفتم که تا ۴ یا ۳ یا ۲ سال دیگه صبر میکنم یعنی تا این زمان و با خودم از دیروز گفتم که من به دنبال عشق خودم میروم و پیدایش خواهم کرد و امروز امد اینجا تا بگویم معنی واقعی عشق را فهمیدم و دنبالش هستم هرکس خواست که با من دوست باشه فقط همین تا ۱۸ سالگی باهم دوست باشیم نه عشق اینجور چیزا به این شماره در واتساپ به پیامد ۰۹۳۰۶۴۲۸۶۳۴ نا بیشتر با من اشنا شود

  • صبا گفت:

    سلام.ای خاک برسر این سایت که بجای اینکه باید مشاوره سالم بده شده سایت دوستیابی بچه ها؟
    چه خبرتونه؟
    همتون بچه اید مامان باباهاتون پول غذا ولباستونو میدن و شارژ اینترنت میخرن براتون اومدین اینجا دم از عاشقی میزنین بابا کتاباتونو بگیرین دستتون چتونه توهم برداشتین مشتی بچه اید.

    • ASHVAN گفت:

      هر انسانی میتواند در هر سنی عاشق بشه چون که اراده و تمام کار های قک انسان دست خودش است پس میشه گفت که این سایت در واقع حرف درست و راست میزند

      • نیلوفر گفت:

        والا مگه عشق دست خود آدم
        من یکیا میخوام برای اصفهان کیا هستن تازه مامان بابا من گوشی برای درس دادن که اونا ازم گرفتند و این شماره ماماجونمه

    • چاقال گفت:

      د خفه شو دیگه تو رفتی حالو هولاتو کردی نوبت ما شد گناه کبیره

  • گمگشته گفت:

    سلام
    دختری هستم 16 ساله که با پسری 16 ساله،تقریبا یکساله که دوست هستم.در عرض این یک سال شناختمش.اون هم منو میشناسه.هر دومون قبلن نماز میخوندیم اما الان نه،ب خاطر مساعل درس و مشق وقت نمیکنم ک سمت نماز بریم(هر چند این فقط بهانه است).تا 15 سالگی کاممممممملن مذهبی بودم،طوری ک حتی یک تا مو از من بیرون نبود،الان هم کمی حجاب دارم اما مثله قبلن اون شدت رو نداره،ولی فقط کمی از موهام بیرون هستن،یعنی حجاب متوسطی دارم،ن انقدر محجبه ام و ن انقدر بد حجاب.در 15 سالگی با این پسر اشنا شدم.وقتی داشتیم با هم چت می کردیم ،با روحیات هم اشنا شدیم،چند بار تماس تلفنی داشتیم،ولی هنوز همو از نزدیک ندیدم،چون من در جنوب و ایشون در شمال زندگی می کنن.اولا راجب درس و میحرفیدیم و رفع اشکال میکردیم با هم،ولی ی مدت ک گذشت ایشون ب من ابراز علاقه کردن.کم کم من هم حس به ایشون پیدا کردم.اولاش فقط ی حسه دوست داشتن بود(ب خاطر شناخت کمی ک بهش داشتم)ولی بعدا ک با هم بودیم و میحرفیدم بششششدت عاشقش شدم(ب خاطر شناخت زیادی از ایشون).ایشون هم منو دوس دارن و خدا رو شکر دوستی ایده الی داریم.اولاش هدف ما فقط درسی بود،بعد شد دوست داشتن،بعد شد عاشقی،و الان شده ازدواج.ایشون و خوده من از اون دسته از نوجونا نیستیم ک اهل رابطه جنسی باشیم،و این موضوع رو هم من باهاش کنار اومدم هم ایشون. من راجب مساعل جنسی باهاش مستقیم نحرفیدم ولی بخاطر خوندن مقاله های زیاد از عشق در دوره نوجوانی،و ترس زیاد از اینکه ایشون نیت بدی در ذهن داشته باشن ب طور غیر مستقیم راجب همین موضوع باهاش حرفیدم.قبلش ب خودم گفتم اگ ایشون ب دنبال رابطه جنسی باشن همون لحظه کات میکنم،چون من اصلا ب چنین چیزایی اعتقاد ندارم و باید هر کاری ب موقع و ب طور مشروع انجام بشه.وقتی بهش گفتم(ب طور غیر مستقیم بخاطر شرمی ک داشتم)،ایشون بشدت از دست من ناراحت شدن،و گفتن ک هدف من اصلااا چنین چیزی نیس،چون اگ میخاستم چنین کاره بدی رو بکنم،سراغ تو(یعنی من)نمیومدم،و با دخترای شهر خودم ک نزدیکم بهشون،این کارو می کردم. ایشون هم مثله من از رابطه جنسی خارج از چارچوب بشدددت مخالف هست و ازم خواست ک دیگه هرگزززززز راجب این موضوع حرف نزنه.قبلا فکر نمی کردم ک پسرا فققطط دنبال رابطه جنسی باشن،اما وقتی راجب عشق در دوران نوجونی مطالعه کردم،فهمیدم ک پسرا صرفن دختر رو واسه ارضا شدن میخان و دخترا دنبال حس ارامش و امنیت و عشق واقعی هستند.اما این پسره ک باهاش تو رابطم(رابطه دوستی و لاغیر)اصلا چنین روحیه ای نداره،و مثل من دنبال عشق پاک و بی رابطه جنسی و بدون خیانته.راجب ازدواج حرفیدیم.قبلا درخاست ازدواج دادع بود اما بخاطر اینکه شناخت کمی بهش داشتم،گفتم ک ب ازدواج فک نکن اصلاااا.اما الان ک بهش شناخت بسیااااااااااار زیادی دارم،ایشون رو واسه ازدواج انتخاب کردم.ایشون رو از روی هوس یا ناپختگی انتخاب نکردم،ایشون رو انتخاب کردم چون بارهااااااااااااااااااااااااااا عشقشو بهم ثابت کرد.ی کارهایی واسم کرد ک مطمعنن هر کسی این کارور نمیکنه.مثلا:اولاش خانوادم فهمیدن ک من با ایشون در ارتباطم،و بهش زنگ زدن و فحششششششششششش بارونش کردن،ولی ایشون بخاطر من هییییچچچ چیزی نگف،یا اینکه 3ماه تمام ازم بی خبر بود.(بعد از اون فحش دادن بهش ،نتونستم دنبالشو بگیرم)وقتی برگشتم بهش و دیدم هنوز منو میخاد شکه شدم.و مثله مرد پای این عشق موند.یا اینکه باره دیگه خانوادم فهمیدن ک باهاش رابطه دارم و دوباره بهش فححححححححححش دادن،ولی بازهم سکوت کرد،و بازهم موند پا این عشق.ب خانوادش بی حرمتی شد و لی بخاطر اینکه من ناراحت نشم هیچچچی نگف.تا حالا بهم هیچ درغی نگفته،حتی بهم گفته ک قبل از من با ی دخختری بود ولی دختره بهش خیانت کرد و کات کردن…من با این موضوع مشکلی ندارم،چون خودش اومدم بهم گف ولی اگ بهم نمیگف و بعدن میفهمیدم ک قبل من با یکی بود بد کات میکردم.بسسسسسسسسیار صادق و ادم صادقی هست، و بشدت پایبند ب این عشق.میگه اگ خانوادش بفهمن ک ایشون با یدختر در ارتباطه مادرش اونو میکیشه،واسه همین موضوع همش استرس داره ک خانوادم بهش زنگ بزنن و بد و بیراه بهش بگنفو خانوادش از این طریق بفهمن ک با من در ارتباطه.میگه اگ از طرف فمیلای من بهش زنگ بزنن و خانوادش بفهمن این موضوع رو ،میره و دیگه پشت سرشم نگا نمیکنه.علت این ترسش هم اینکه مادرش رابطه قبلی با اون دختره رو فهمید و الن همیششششععع ب خاطر اون رابطه تحقیر میشه.میگه دوس ندارم تحقیر شم.میگه اگ فامیلام بهش بزنگن و فحش بدن اشکالی نداره،میگه بخاطر تو چشامو رو همهممهمههههه بی حرمتی ها میبندم ولی میگه اگه خانوادم بفهمن میرم و برنمی گردم.میگه بعد از اینکه بریم داشنگاه ب خانوادم میگم و مراحل ازداوجو سنتی برگزار میکنیم.ولی اان نباید بفهمن چون خانواده ها فک میکنن دختر پسرا نباید توو این سن عاشق شن،اونا فک میکنن عشق در سن نوجوانی یعنی هوس،در حالیکه من و ایشون عاشقیم،عاشقققققه واقعی.راجب اینکه دسته منو بگیره بارهااا صحبت کردیم ولی همیشههه من طفره میرفتم و بحثو عوض میکردم.نمیدونم چرا ولی خب همیشه طفره میرفتم.میگه وقتی دست کسیو ک دوس دارم بگیرم حس مالکیت و غرور ب ادم دست میده و خوشاینده.همین چن وقت گیر داد بهم گف خب نظرتو راجب دست دادن بگو.من هم قبول کردم ک اگه همو ببینیم همو بغل میکنیم و بوس و دست دادن هم اشکال نداره.ایشون هم قبول کردن.ولی الان ک دارم فک میکنم میبینم این راه غلطههههه. ودست دان و بغل کردن خودش مقدمه ای هست واسه منحرف شدن.و الان هم خیلی اعصابم خورده ک قبلا بهش گفتم ک همو بغل می کنیم.ایشون قبلش گفتن ا هم دست ندی بهم مشکلی ندارم.گفت اختیارش با خودته ،دتس ندادی هم اشکال نداره ولی من بخاطر اینکه ناراحت نشه گفتم دست میدم. ولی ب نظر خودم این هم ب ضرر منه و هم ب ضرر ایشونه.ایشون با همههه چیزه من تا میکنن.عاشق حجابمه،و تحسین میکنه حجابمو.از دروغ بیزاره.بارهااااااا بهش دروغ گفتم ولی وقتی رفتم بهش راستشو گفتم بشششششششششششششششدت ازم دلخور و عصبی شد.دروغای گنده ای بهش گفته بودم.ولی باز هم پا این عشق موند.من و ایشون هدفمون ازدواجه،دنبال عشق پاک هستیم،عشقی ک بوی هوس و گناه نمیده،دنبال عشقی هستیم ک بی حد و مرز باشه،دنبال عشقی ک خیانت توش نباشه.دنبال این هستیم ک سره موقعش(بعد از ورود ب دانشگاه)به خانواده بگیم ک همو دوس داریم.الان هنوز هم ندیدم ولی اگ همو ببینیم ن دست میزنیم به هم و نه لمس میکنیم همو.فقط همو میبینم و حرف میزنیم(حرفای حرام نه،حرفای معمولی و یه دوست دارم)الان اب این وجود ایا این دوستی حرام است؟؟؟ن دست میدم و ن لمس میکنیم همو. هدفمون ارتباط جنسی نبود و نیست.هدفمون امر مقدس ازدواجه.ایا این چت کردن و این دوستی حرام است؟؟؟خواهههههههههههههههههههش میکنم حتمننننننننن کمکم کنید…تو رو خدااااااااااااااااا

    • ASHVAN گفت:

      هیچ عشقی حرام نیست هیچ وقت فکر نکن که مثلا خدا از من را گناه کار میدونه یا اینجور چیز ها اگر اثلا حرام هم هست پس چرا خدا عشق را درست کرده ؟؟

      • نسیم گفت:

        عجب پاسخ های احمقانه ای دادی به این بچه ها

        چطوراسم خودتو گذاشتی مدیر…نکنه خودت هم ده دوازده سالته….این عشق وعاشقی های زودهنگام واحمقانه چه فاجعه هایی که درست نکرده چه ابروهایی که نرفته وچه دخترهای نوجوونی که ازترس رفتن ابروشون خودکشی نکردن …کمی چشماتو بازکن بعد بچه هارو هل بده سمت چیزی که الان وقتش نیست

        • نیلوفر گفت:

          نفسم من شما را نمی شناسم ولی چرا حرام است لمس کردن در این سن برا هیچ کدوم خوب نیس نه شما نه دوستت و یا نامزدت این باعث میشه رابطه جنسی ایجاد بشه و هیچ وقت تا ازدواج نکردید هم رو لمس نکنید حرام هست به هم پیام دادید چون که به هم نامحرم بوده اید و خانواده ها تون راضی نبودند کسی که گفت حرام نیس چرا گفتی پس چرا خدا آفریده نه آفریده برا سن نوجوانی آفریده برای سن ۲۰ سالگی من ۱۳ سالمه ۲۰ سالگی در خدمت پسرای خوب هستم

      • نیلوفر گفت:

        نفسم من شما را نمی شناسم ولی چرا حرام است لمس کردن در این سن برا هیچ کدوم خوب نیس نه شما نه دوستت و یا نامزدت این باعث میشه رابطه جنسی ایجاد بشه و هیچ وقت تا ازدواج نکردید هم رو لمس نکنید حرام هست به هم پیام دادید چون که به هم نامحرم بوده اید و خانواده ها تون راضی نبودند کسی که گفت حرام نیس چرا گفتی پس چرا خدا آفریده نه آفریده برا سن نوجوانی آفریده برای سن ۲۰ سالگی من ۱۳ سالمه ۲۰ سالگی در خدمت پسرای خوب هستم

  • مسعود گفت:

    سلام
    متاسفم برای مدیر این سایت که مثلا خواسته کمک کنه به رابطه پسرها و دخترهای نوجوان، البته کمک کرده ولی به کام همون نوجوانان عمل کرده و قسمت نظرات شده محل ردوبدل کردن شماره تلفن برای دستاویزهای کم سن و هیچ نظارتی هم رووش نیست، من این موضوع رو از طرف پلیس فتاپیگیری میکنم
    دخترها و پسرهای عزیز من، حکایت دوستیه شما توی این سن، حکایت خوردن بیسکوییت یا هله هوله قبل از نهار یا شامه، اگر ازدواجو یک وعده غذایی دلنشین فرض کنید و رابطه در سن نو جوانی را هم مثل خوردن بیسکوییت تصور کنید، شما بخاطر لذت بردن از یک رابطه زودتر از موعد باعث میشین لذت ازدواج و زندگی مشترک به کامتون شیرین نیاد، عزیزای من این دقیقا مثل خوردن بیسکوییت قبل از نهاره که باعث میشه نتونین از نهارتون لذت ببرید
    من مخالف ارتباط شما خوشگلای زندگیه خانوادتون با نوجوان عزیز خانواده دیگه نیستم، فقط میگم به حرمت زندگیه مشترکی که درآینده میخواهید داشته باشین ،تا اون زمان صبر کنید و برای این صبر از خدا کمک بخواهید، بهتون قول میدم خدا هم وقتی صبر شما عزیزهای زندگی ما والدینو می‌بینه، به زندگی که درآینده میخواهید داشته باشین، برکت و شادی میده، اینو بدونین که پدر و مادر شما بهترین کاری که بلدن رو انجام میدن در مورد شما، اگر اون کارشون اشتباه هست حتما بهتر از اونو بلد نیستن، باهاشون حرف بزنین و باهم پیش مشاور برین ، قدر زندگیو بدونین که خیلی زود میگذره
    ممنونم

    • ASHVAN گفت:

      ببین هرکس که هستی کاری ندارم ولی وقتی یک نفر داره از ناراحتی میمیره تنها بنظرش عشق مانعش میشه که هیچ کس نمیتواند کاری کند جز خودکسی که احساس را داره پس
      خود نفر بفهمه که کارش اشتباه است کاری که میخواد را انجام نمی دهد پس اینجا را بهتر از هر جایی میدونن و من هم میدونم چون دیدم که چند نفر مثل خودم هستن پس کاری نکن

  • ابوالفضل گفت:

    سلام پارمیس خوبی منم مثل تو تنهام منم دوست دارم با یکی باشم و هیچ وقت باهاش کات نکنم چون من معنی واقعی عشقو فهمیدم
    فهمیدم که زندگی توش اگه عشق واقعی نباشه جز پوچی و از این چیزا چیزی نیست و معنی نمیده برا همین بیشتره اوقات افکار خودکشی بهم دست میزنه😔😔
    البته تو زندگی اهداف بزرگی دارم خواهش میکنم بیا با هم دوست شیم و تو غمها و شادی ها کنار هم باشیم و با هم به اهدافمون تو زندگی برسیم
    شماره من09391418543

  • سیما گفت:

    من میخوام که یه دوست پسر داشته باشم دخترم ۱۳ سالمه .فقط میخوام که باهم دوست باشیم . نه بعنوان عشق و عاشقی فقط میخوام یه دوست خوب باشه .

    • طاها گفت:

      اصلا میدونید چیه
      کشور ایران جوی نا مناسب برای نوجوانان وجوانان داره من خودمم الان دوست دختر دارم ولی میترسم به والدینم بگم چون یکی دو بار سر صحبت رو باز کردم و دیدم حتی مراقب هستن که فکرشم بکنمولی من چند باری بادوست دخترم یواشکی حرف زدم خیلی خوش گذشت

      • N گفت:

        آره دقیقا اگه کسی دوست دختر یا دوست پسر داره دقیقا کار و میکنه.

      • نیلوفر گفت:

        راست میگی خانواده منم خیلی رو این موضوع حساسا یکی بهم پیام داد و رنگم زد بابام جواب زنگ را داد و دیگه خودتون میدانید جه اتفاقاتی که نباید بیفته افتاده و بابام و مامانم خیر کم دوستم دارن از ۱۰۰ درصد ۳۰ درصد دوستم دارن دارم میگیرم یکی میخوام برا همدردی ولی گوشی ندارم اینم خط یکی از فامیله

    • Shahram گفت:

      اگر دوست داری دوست پسر داشته باشی (دارم میگم خیالت راحت باشه فقط دوست) میتونی داخل واتساپ پیام بدی
      ۰۹۰۲۶۵۲۰۵۸۲

  • پارمیس گفت:

    باسلام من دختری 14 ساله هستم خیلی تنهام واز تنهایی گوشه گیر شدم دوست دارم یک دوستی داشته باشم که به من محبت کنه و هیچ وقت وسط دوستیمون کات نکنه مشکلا تمونم زیاده باید چیکار کنم که یه نفر پیشم باشه به من محبت کنه من واقعا دلتنگم از تنهایی میتوانید به من راه حلی بگویید ممنون میشم من فقط یه دوست میخوام🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • پارمیس گفت:

      دوست دارم پسر باشه چطور باید باهاش آشنا بشوم؟

      • محمد گفت:

        عزیزم به مادر خود نزدیک شو ،او بهترین دوست تو خواهد شد
        رفیق بدون کات و بدون حیله تو فقط اوست

        • معصومه گفت:

          احسن اقا محمد دلم خنک شد

        • نیلوفر گفت:

          عزیز نمیشه مامان به بابا میگه بابام خیلی حساسه من میخوام بروم مشاوره
          من خواب در مورد ازدواج یا هرچیز دیگه میبینم به مامانم نمی گم به دوستام که خانوادشون مشاوره آند میگم آدم باید رو داشته باشه تو چشم مامان نگاه کنی و بهش بگی عاشقم اونم تو این سن

      • فرح گفت:

        سلام من دختری 13 ساله هستم و عاشق یه پسر 15 ساله شدم و فعلا باهاش دوستم و مادرم چند بار این موضوع رو فهمیده و دعوام کرده و با این موضوع مخالفه الان من باید چیکار کنم تا راضی بشه من دوست پسر داشته باشم؟

      • yones1825 گفت:

        سلام پارمیس جون من یونس سرعتی هستم من اگه خواستی میتونم مرحم رازت باشم و باهات باشم چون خودمم تنهام و همه با من سرد رفتار میکنن حتی چند بار تصمیم به خودکشی داشتم تا اینکه به این سایت اومدم و شمارو دیدم

        • نیلوفر گفت:

          تو برو خودکشی تو بکن برو تو جهنم آهنگا تتلو را گوش میدی میخواستی خودکشی کنی تازه هم با دختر تو دوست نشو اونم عادتش میدی به خودکشی و

      • yones1825 گفت:

        سلام پارمیس جون به این شماره پیام بده بنظرم بتونه کمکت کنه

        09031150587

      • Moohaammad گفت:

        سلام پارمیس خانوم راستش منم دنبال دختری هستم که وسط راه ول نکنه اگه میشه باهم دوست بشیم

        • رضا گفت:

          سلام سیدز
          خب منم اسمم رضایه و واقعا اگه بگم عاشق شدم ک.صشر گفدم نه فقد ب رفتارای ی دختر ب اسم هانیه علاقه مند بودم
          خلاصه مامانم فهمید سپس منو ب گا داد
          اما خب من واقعا دوست داشتم ی نفر باشه باهاش حرف بزنم و ای جور کصشرا
          ولی مادرم خیلی سریع جلو رابطه رو گرفت و از گوشی هم منع شدم ما خانواده مذهبی نیستیم و مادرم هم با این مشکلی نداره که من با ی دختر چت کنم و حرف بزنم فقد میگه تو این سن نباید در ببندی خب هر چی نشه اون مادره سنشم بیشتره حتما ی چی می فهمه ک اینطوری بم میگه وای خدایی جدا از اینا خیلی بهش وابسته شده بودم

      • محمد گفت:

        من محمدم بیا تو روبیکا آشنا بشیم 09398749559

    • فاطمه گفت:

      من یه دختر 16 ساله هستم دو روز با یه پسر به عنوان فقط دوست حرف زدیم بعد خواهرم دید وبه مادرم گفت از اون موقع مادرم گوشیمو داد دست خواهرم اونم یه رمز گذاشت هر وقت درس داشتم گوشیمو میده دستم مادرم با این موضوع خیلی بد رفتار کرد و گفت دوست داری تو 16 سالگی پسرا ازت سوئستفاده کنن از این حرف ها …..حالا من چطوری اینو حل کنم

    • ابوالفضل گفت:

      سلام پارمیس خوبی منم مثل تو تنهام منم دوست دارم با یکی باشم و هیچ وقت باهاش کات نکنم چون من معنی واقعی عشقو فهمیدم
      فهمیدم که زندگی توش اگه عشق واقعی نباشه جز پوچی و از این چیزا چیزی نیست و معنی نمیده برا همین بیشتره اوقات افکار خودکشی بهم دست میزنه😔😔
      البته تو زندگی اهداف بزرگی دارم خواهش میکنم بیا با هم دوست شیم و تو غمها و شادی ها کنار هم باشیم و با هم به اهدافمون تو زندگی برسیم
      شماره من09391418543

    • Moohaammad گفت:

      پارمیس خانومراستش منم یه دوست میخوام که تا اخرش باشه و وسط راه ول نکنه اگه میشه میتونیم باهم دوست شیم

  • 💔 گفت:

    سلام. دخترهستم 15ساله.یک پسری که هم استان نیستیم رو دوست دارم16ساله هست. ولی میدونم که اگه باهاش دوست بشم نمیتونم به خونوادم بگم و میدونم که اونا بااینکه با پسر دوست بشم مشکل دارند. فکرش همش توسَرَمه😭
    نمیدونم چیکارکنم😩

  • jack گفت:

    من عاشق یک دختری شدم 8 سال آزم کوچک تره اتفاقا دختر دختر خالم هست و یک رقیب دارم که همسنش هست منم 17 سالمه ولی اون رقیب پسر داییشه نمیدونم در این مورد که این خوشش میاد یا نه ولی تو گوشی مامانم چند تا عکس باهم دارند. باری من چه کنم؟ ترورش کنم؟:-/

    • N گفت:

      اصلا ببین دوست داره اگه دوست داشته باشه بهت نزدیک میشه . بیشتر باهاش صحبت کن تا متوجه بشی واقعا از تو خوشش میاد ؟
      یا اونو دوست داره اگه اونو دوست داره
      دیگه تلاش نکن چون اونو دوست داره
      شما هم اگه متوجه شدی اونو دوست داره کمی ازش دور شو .

  • امیر حسین گفت:

    لطفا راهنمایی کنید من رو داره دیوانه می کنه

  • امیر حسین گفت:

    من یک سوال دارم.من احساس میکنم که عاشق یکی از دوستام شدم.خانواده‌ی مت هم از این مورد بی اطلاع هستند.حتی جنس مخالف من هم از این که من عاشقش شدم بی اطلاع هست.الان من باید چی کار کنم لطفا راهنمایی کنید

    • امیر حسین گفت:

      و راستی من و جنس مخالفم هر دو ۱۴ سالمان هست

    • فرح گفت:

      سلام من دختری 13 ساله هستم و عاشق یه پسر 15 ساله شدم و فعلا باهاش دوستم و مادرم چند بار این موضوع رو فهمیده و دعوام کرده و با این موضوع مخالفه الان من باید چیکار کنم تا راضی بشه من دوست پسر داشته باشم؟

      • اشوان ahvan گفت:

        ببین باید کاری کنی که فکر نکنه که اون پسره یا هر پسری که انتخاب میکنی بد یا ناجوره یعنی همون فکرای +۱۸ را داره تمام خوانواده ها از این میترسن که اینجوری بشه

    • اشوان ahvan گفت:

      کاری کن که فکر کنه دوست است یعنی نزار پسر های دیگه اذیتش کنن و بیشتر کمکش کن تا اینکه اون هم به تو احساسی که داری دتشته باشه من خودم امتحانش کردم ولی دوستا من را نابود کردن من تازه ۱۲ سالمه
      من خواستم اینجوری پیش برم که دوستام نابودم کردن

  • عبدالحسن گفت:

    اگه مثلا در بازی با یه دختر هم سن خودمون ( ۱۵ ساله) دوست بشیم مشکلی داره؟

  • سمیرا گفت:

    پسر۱۳ ساله ی من دوست دختر پیدا کرده .چیکار کنم .منصرفش کنم .راهنمایی کنید لطفا.میترسم تو روحیاتش اثر بزاره.

  • Arash گفت:

    رابطه ی جنسی مشکلی ندارد باید بالاخره پسر و دختر هم رو از ۱۵ سال به بعد آشنایی پیدا کنند با هم باشند و با جنس مخالفشون باشند که متاسفانه این امر بر روی روابط با خانواده مثل پدر و مادر تاثیر بسیار منفی میگذارد یعنی وقتی توی فضای مجازی زیاد وقت میگذرونی خیلی به زندگی واقعی نمیرسی ولی بدونید رابطه ی جنسی لازمه و دختر و پسر باید با هم رابطه ی جنسی داشته باشند

    • امیر گفت:

      الزامی نیست در صورتی که ازدواج کنند متاسفانه الان تو کشور ما یه مشت فاسد هستند که شل میگیرن من سیزده سالمه من در خانواده ای کمی مذهبی بزرگ شدم اما کلاس سوم دبستان با تمام چیزهایی که یک مرد ۱۸ ساله بزور میدونه در مدرسه آشنا شدم و بعد از آن در فامیل میدیدم که پسر خاله و دختر خاله هم با دوست پس.ر یا… چت میکنن با اونا ارتباط دارن وقتی هم راطه شون به هم میخوره میگن شکست عشقی خوردیم بابا برین درستونو بخورین با این مسخره بازی‌ها پخ هم نمیشین😏😒

      • N گفت:

        آره واقعا.
        چه شکست عشقی خوردید.
        فقط رو خودتون اسم می ذارید
        بعد چند ماه شکسته خود به خود خوب میشه بعد یادتون میره

  • پویا بذرگر زاده گفت:

    اگر سالم باشیم و سن ما 13 باشد و با دختری وارد رابطه شویم عیب نداره

    • مهدی گفت:

      بابا تو بیا اینو بخور. ۱۳ سالته داری کصشعر میگی. تاحالا اصلا کسی بهت گفته خیلی کصشعر میگی؟ اگه نگفته من میگم بهت

  • حنا گفت:

    توروخدا کمکم کنید مادر من فهمیده که من با پسری دوست شدم و برخورد خیلی خیلی بدی با من داره من بهش پیشنهاد کردم که با مشاور حرف بزنه یا مقاله بخونه برخوردی که داشت این بود که به من گفت خودت مریضی .من که نمیتونم وادارش کنم کاری کنه حداقل بگید من چیکار میتونم بکنم تا این معرکه بخوابه

    • لیلی گفت:

      بگو من عاشقش شدم یهویی شد بگو این رابطه دوستانه بوده و ما باهم فقط بازی میکردیم

      • 😕 گفت:

        منم دقیقیا همین طوری ام . قبلا خیلی باهم بازی میکردیم طوری که وقتی حوصلش سر میرفت زنگ میزد میرفتم پیشش ولی الان (خودم دیگه روم نمیشه برم پیشش ).
        همین ۲۰ دقیقه پیش هم رفته بیرون داشتم با رفیقم بازی میکردم . که یک دفعه خودشون با خانوادشون اومدن (باباش هم برام بوق زد ورد شد. جلوتر خودش و ۲تا خواهرش پیاده شدن و با فاصله یه ۲۰ متر اون طرف تر از من خودش و بقیه شروع کردن به بازی .(منم با مهدی رفیقم داشتیم بازی میکردیم)
        بعد چند دقیقه یکی از بچه هایی که پیش نازی بود اومد بهم گفت نازی میگه (میای بازی)؟ منم به اون گفتم (برو بهش بگو نمیاد)

        جدیدا اصلن روم نمیشه برم پیشش (بعد از اینکه بهش گفتم نمیام اومدم خونمون و اینجا نوشتمش

    • جبار فلافل گفت:

      سلام حنا جان من جبار هستم
      میخوای فلافل بکنم تو کص ننت ؟ نظرش عوض میشها

      • لیسا گفت:

        من تو ۱۲ سالگی عاشق شدم ولی عشقم یک طرفست و من خیلی غصه میخورم قبلا هم عاشق شده بودم یبار اما اون موقع هم عشقم یک طرفه بود. کلا من تا الان دوست پسرای زیادی داشتم ولی با توجه به سنم که همین الانم ۱۲ سالمه میدونستم که اینا الکین و بهشون پا زدم بنظرم زندگی بدون عشق نمیشه اما یه عشق سالم و بی دردسر

  • لیلی گفت:

    اولا که ارتباط جنسی اگر سالم باشه مشکل نیست.و درکل با توجه به رسم ها و اعتقادات تو هر کشوری متفاوته و بستگی داره به نظر دختران و پسران و خانواده هاشون در مورد رابطه جنسی .در کل اگر آگاهانه کنترل بشه فکر نکنم مشکلی ایجاد بشه

  • امیرحسین گفت:

    سلام
    در مورد جداسازی دختران و پسران میخواستم بپرسم کشور هایی که این جداسازی رو انجام ندادند آیا مشکل ارتباط جنسی در نوجوانان نداشتند؟

    • لیلی گفت:

      اولا که ارتباط جنسی اگر سالم باشه مشکل نیست.و درکل با توجه به رسم ها و اعتقادات تو هر کشوری متفاوته و بستگی داله به نظر دختران و پسران در مورد رابطه جنسی .در کل اگر آگاهانه کنترل بشه فکر نکنم مشکلی ایجاد بشه

      • yones1825 گفت:

        با سلام هر کسی که تنها هست و بایه پسر می خواد باشه پسر خوب منظورمه که فکر تجاوز اینا نباشه به شماره زیر در واتساپ پیام بده

      • ASHVAN گفت:

        تو دیگه کدام بشری هستی
        Wtf این چیزا دیگه زیادی نیست ؟؟ که میگی

      • N گفت:

        منم همین نظر و دارم

        • ۸۷ گفت:

          سلام دوستانم من من ۱۳ سالمه خودم پسر هستم ما تو مجتمع زندگی میکنیم ۶ساله ۶ماهه رابطه دختران با پسران اینجا افزایش یافته یکی شون به من نامه نوشت گف دوست دارم شمارشم داد درحالی که من هشتم اون سوم دوباره نامه نوشت من جواب ندادم میخوام برم به مامانش بگم یا بگم گم شو من اونو دوست ندارم یکی دیگه دوست دارم حالا جواب نامه رو چه بده ام

          • ؟! گفت:

            سلام
            من خودم دخترم به نظرم به مادرش چیزی نگو دله دل اگه عاشق بشه نمیدونه چی کار میکنه من 12 سالمه و تا حالا یه بار عاشق شدم به نظرم جواب نامه هاشو نده به مادرش هم چیزی نگو خودش بیخیالت میشه

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *