روایتی زیبا از شعله های سوزان عشق را در انیمیشن خاموش شده ببینید

انیمیشن-خاموش-شده

آتش همیشه نمادی ادبی برای عشق بوده است اما اگر قلب شما واقعا در آتش بود چه پیش می آمد؟؟ انیمیشن خاموش شده به این داستان می پردازد.

به گزارش موسسه خانواده سلامت بنیان، انیمیشن کوتاه “Extinguished” ( خاموش شده ) که توسط دانشجویان کالج Ringling تولید شده یک نمایش زیبا از عشق و کنترل شعله های عشق است.

اندرسن سازنده این اثر توضیح می دهد: “ما این ایده را داشتیم که می توان عشق را به عنوان یک شعله آتش به نمایش گذاشت و بر همین اساس تصمیم گرفتیم داستان عاشقانه ای بسازیم.”

داستان از پنجره های یک آپارتمان شروع می شود و در آنجا سایه های زوج هایی را می بینیم که شعله های آتش در سینه خود دارند و شعله ها نمایشی فیزیکی از عشق بین زوج ها هستند. سپس دوربین به شخصیت اصلی می رسد که مرد غمگینی است و حفره ای بدون هیچ شعله ای در سینه دارد. او می ترسد دوباره عاشق شود و باز هم طعم شکست و خاموشی شعله و درد قلب را احساس کند.

خاموش شده - روایتی زیبا از شعله های سوزان عشق را در انیمیشن خاموش شده ببینید

در ادامه، هنگامی که شخصیت اصلی صدای در زدن را می شنود و در را باز می کند با یک زن جوان رو به رو می شود که همین دیدار، الهام بخش او برای شعله ای جدید می شود.

در تمام مدت این انیمیشن کوتاه، مرد غمگین تلاش می کند شعله را خاموش نگه دارد اما موفق نیست. از طرفی، انجام کارهای روزانه اش تقریبا غیرممکن شده چون او همیشه درگیر این آتش است.

اندرسون می گوید: “ما در این انیمیشن سعی کردیم نشان دهیم که اگر شما نمی توانستید احساسات خود را از شخص دیگری پنهان کنید چگونه زندگی شما تحت تاثیر قرار می گرفت و چقدر این موضوع برای افرادی که نمیخواهند عشقشان پدیدار شود وحشتناک و شرم آور است.”

این انیمیشن کوتاه و زیبا از بیننده می خواهد یک پرسش قدیمی را در نظر بگیرد: آیا شما مایل به عشق ورزیدن هستید؟

می تونید این انیمیشن رو از اینجا تماشا  کنید. 

مطالب مرتبط: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *