حضور اعضای شبکه وصلت آسمانی در موسسه خانواده سلامت بنیان

اسمانی - حضور اعضای شبکه وصلت آسمانی در موسسه خانواده سلامت بنیان

گروه خبر- اعضاي گروه شبکه وصلت آسمانی با حضور در محل موسسه خانواده سلامت بنیان با روند فعالیت موسسه و فرآیند طرح همسرگزینی این موسسه آشنا شدند.

در این جلسه آقاي دکتر علی شیخ الاسلامی ابتدا فرآیند طرح همسرگزینی موسسه خانواده سلامت بنیان را تشریح نمودند و توضیح دادند که این فرآیند بعد از بررسی شیوه و فرآیند همه موسسات همسریابی و آسیب شناسی آنها تدوین گردیده است. ایشان بیان نمودند که در این بررسی نقاط قوت همه این فرآیندها استخراج و سعی شد نقاط ضعف آنها پوشش داده شود. در ادامه این برنامه مدیر عامل موسسه خانواده سلامت بنیان در مورد شیوه انتخاب همسر و مهارتهاي انتخاب همسر براي اعضاي شبکه کارگاه آموزشی برگزار نمود و مطالبی در رابطه با چگونگی انتخاب همسر و ملاکهاي اصلی ازدواج بیان نمود.

ایشان بیان نمودند که باید از کمال گرایی در انتخاب همسر فاصله بگیریم و به جوانان یاد دهیم ابتدا خود را بشناسند و ویژگیها و توانمندیها و ضعفهای خود را بخوبی تحلیل کنند و بعد در مقایسه با خویش گزینه مناسب را بیابند تا کمترین میزان تنش را داشته باشند. ایشان وعده تغییر در ازدواج را در حکم چک بلامحل اعلام و گفتند باید به جوانان آموزش دهیم تا بجای اینکه دنبال تغییر هم باشند واقعیت وجود همدیگر را بپذیرند و اگر این واقعیت وجودی برایشان قابل تحمل نیست گزینه دیگری بیابند و دنبال تغییر دیگری نباشند.

ایشان در مورد شاخصهای شخصیتی، اعتقادی و باورهای افراد، مسایل اقتصادی و سبک مدیریت اقتصادی ایشان، ویژگیهای خانوادگی و فرهنگی و مسایل جنسی بعنوان حوزه های مورد نیاز برای شناخت افراد قبل از ازدواج توضیحاتی را برای جمع ارائه نمودند. در ادامه باورهای غلط در حوزه ازدواج مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه جلسه اعضا در رابطه با چگونگی مراحل ثبت و تشکیل سازمانهاي مردم نهاد اشنا شدند و شیوه همکاري موسسه خانواده سلامت بنیان با این گروهها که در مناطق مختلف شهرداري فعالیت می نمایند تشریح گردید.

photo 2016 05 31 22 57 44 169x300 - حضور اعضای شبکه وصلت آسمانی در موسسه خانواده سلامت بنیان photo 2016 05 31 22 58 00 300x225 - حضور اعضای شبکه وصلت آسمانی در موسسه خانواده سلامت بنیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *